וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לאומניה

דידי חנוך

12.1.2009 / 15:02

עם השקת Omnia רשמית בישראל, מרענן דידי חנוך את הרשמים מהסמארטפון של סמסונג

מערכת וואלה!

עריכה: יאיר דניאל

בנאום הפתיחה של תערוכת CES, היה חשוב למיקרוסופט להבליט את המכשירים המגניבים והמוצלחים שעובדים עם מערכת ההפעלה הניידת שלהם, חלונות מובייל. לכן, לא ממש מפתיע שהמכשירים שהוצגו היו בעיקר אלה של HTC וסמסונג.

במיוחד התעכבו בתערוכה על האומניה, מכשיר שסקרנו כאן בעבר ושאליו אנו חוזרים כעת עם השקתו הרשמית בישראל. מעניין היה לראות שהדברים שהודגמו באומניה, כמו המצלמה המשובחת שלו, היו דברים שאינם חלק מחלונות מובייל, כי אם יישומים שנבנו על ידי סמסונג. גם במיקרוסופט יודעים שמערכת ההפעלה הסלולרית הנוכחית שלהם היא הגרועה ביותר בשוק, והם מנסים להסתיר אותה מאחורי אותם הממשקים הנאים שבנו היצרניות למטרה זאת בדיוק.

הפעם בעברית

בשבועות האחרונים בדקנו את הגרסה העברית של האומניה, וזאת הגרסה שזכתה למקום השני במצעד מכשירי השנה שלנו. יותר מכל מכשיר אחר שבדקנו, האומניה מצליח להתגבר על מכשלות מערכת ההפעלה המזוויעה שלו. יש לציין שהכל יחסי. מערכת הפעלה גרועה היא מערכת הפעלה גרועה, והאומניה סובל מהעובדה שברגע שעוברים את הממשק שלו ונכנסים לקרביים של המכשיר ניצבים מול חלונות מובייל.

האם הוא מהיר כמו מכשיר סימביאני בעל מעבד דומה? לא. גם לא כמו מכשיר אנדרואיד או אייפון. אבל בארץ אין אנדרואיד, ואין אייפון, וכרגע אין מכשיר מגע סימביאני - אם כי לא רחוק יום השקתו של 5800 של נוקיה.

האומניה הוא המכשיר הטוב מסוגו - סמארטפון עם מסך מגע - שמשווק בישראל רשמית. מחירו בסלקום הוא 109 ש"ח לחודש לפני החזרים, 69 ש"ח לחודש למדברים במעל 150 ש"ח ובהחזר מלא למדברים מעל 399 ש"ח. לא נמסר מחיר מאורנג' ופלאפון, אך המכשיר יושק גם אצלן החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully