וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודו: הדור הבא בדרך

מודו הישראלית חשפה את הדור החדש של הטלפון הזעיר שלה, בעל מסך מגע. בשלב הראשון, לא יושק המכשיר בארץ

מודו – יצרנית ישראלית של מכשירי סלולר, מציגה את הדור הבא של מוצריה. דב מורן, מקים החברה, הציג היום את ה-Modu T: סלולרי זעיר עם מסך מגע ומערכת הפעלה ייעודית. כמו בדור הקודם של מודו, המכשיר עצמו הוא רק בסיס, עליו ניתן להלביש "ג'אקטים" – כיסויים שמוסיפים פונקציונליות.

המכשיר החדש – שמוצג בשתי גרסאות, האחת בדור 2.75 והשניה בדור 3.5, כולל מסך מגע בגודל 2.2 אינץ', בעל רזולוציה 240x320, כשהטלפון עצמו הוא באורך 7.5 סנטימטרים. למכשיר מערכת הפעלה ייעודית שפותחה על ידי מודו, GPS מובנה, דפדפן obigo Q7, רדיו, נגן מוזיקה עם תמיכה ב-DRM, בלוטות' 2.1, תמיכה בחיבור לשרתי מייל ב-POP3 ו-Imap4, ומילון מבונה XT9. המעבד בו משתמש Modu T הוא QSC6270של חברת קוואלקום, כשהמערכת מסוגלת לטעון אפליקציות ג'אווה ו-Brew בלבד.

בדור 2.75 סוללת המכשיר (500 מיליאמפרשעה) תעבוד עד 7 שעות זמן שיחה, 210 שעות המתנה או 10 שעות שימוש בנגן מוזיקה. בדור 3.5 הסוללה תספק עד 3 שעות זמן שיחה, כששאר הנתונים נשארים זהים.

בין המוצרים שנלווים שהוצגו למכשיר יש ג'אקט מצלמה (5 מגהפיקסל, פלאש LED); ג'אקט עם מקלדת מלאה; ג'אקט ספורט עם רצועת ריצה ותמיכה בשליחת נתוני ריצה למערכת של חברת endomondo שמאפשרת הצגה והשוואה של מסלולי ריצה; ותחנת עגינה נייחת עם רמקול של JBL.

בסוף האירוע, הודיע דב מורן כי בעתיד תשיק החברה גם את Modu W – מכשיר הדומה ל-Modu T אך ללא מודול סלולרי ועם Wifi. הדגש במכשיר יהיה על אפליקציות חברתיות, משחקים ומולטימדיה, אך המכשיר יהיה מסוגל גם לבצע שיחות קוליות כשהוא מחובר לרשת האינטרנט.

למוצר עדיין אין תמיכה בעברית, ובשלב הראשוני הוא לא יושק בישראל, אך דב מורן הבטיח כי תמיכה עברית תתווסף בעתיד, אולי ברבעון ראשון של 2011. מחירו של המכשיר טרם נחשף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשיר זעיר, מסך מגע/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבחר ג'אקטים - מרצועת ריצה ועד לתחנת עגינה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully