וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Galaxy S II בישראל: כבר החודש

טלפון הדגל החדש של סמסונג - Galaxy S II, יושק בכל הרשתות בישראל במקביל כבר החודש. הטאבלטים יגיעו בחודש הבא

ה-Galaxy S II – טלפון הדגל החדש של סמסונג, יגיע במהלך החודש לכל שלוש מפעילות הסלולר הגדולות, כשהוא מושק בהן במקביל, באותו יום ובאותה שעה. כך הודיעה חברת סאני, המייבאת את מכשירי הטלפון של סמסונג לארץ. בנוסף, אמר דוידי פיאמנטה, מנכ"ל החברה, כי במהלך חודש אוגוסט יושקו ברשתות הסלולר גם מחשבי הלוח החדשים של סמסונג – Tab 8.9 ו-Tab 10.1 (המספרים מציינים את גודל המסך).

הגלקסי אס 2 של סמסונג שובר את שיאי המכירות עבור החברה, ומאז שהושק בחודש שעבר הצליחה סמסונג למכור 3,000,000 יחידות שלו ברחבי העולם. כל זה, יש לציין, עוד לפני שהטלפון הגיע לארצות הברית. במהלך אירוע העיתונאים בו הושק הטלפון בישראל, מסר דוידי פיאמנטה גם מספר נתונים על השוק הישראלי. כך, לטענתו נמכרו יותר מ-200,000 מכשירי Galaxy S I.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וגם הטאבלטים בדרך/מערכת וואלה!, צילום מסך

פיאמנטה התייחס בדבריו גם לנושא השירות. לדבריו, בסמסונג פתרו את הבעיה שמנעה מהם להפיץ עדכוני תוכנה למכשיר באמצעות הקישוריות הסלולרית, בלי הצורך לגשת לנקודת שירות. בו בזמן, מכשירי Galaxy S II שיימכרו ביבוא של סאני כבר יכללו את אפשרות "עדכוני אוויר".

בו בזמן, נמנע פיאמנטה מלנקוב במחיר של ה-S II ושל הטאבלטים. לדבריו, נוף החבילות אותן מציעות חברות הסלולר כיום גורם לכך שלא יהיה למכשיר מחיר אחיד, מה עוד שהמפעילות הן שקובעות את המחיר. עם זאת, לדבריו גם מחיר השוק החופשי (ביבוא סאני), טרם נקבע. מחירו של ה-S2 באתר השוואת המחירים Kama, מבית יד2 ווואלה!, עומד על 2,900-3,200 ¤.

מפרט Galaxy S II:

מעבד כפול ליבה של סמסונג במהירות 1.2 גיגההרץ

מסך Super Amoled Plus בגודל 4.27 אינץ'

מצלמה 8 מגהפיקסל

16 גיגהבייט זכרון

מידות:

אורך: 125.8 מ"מ
רוחב: 66.1 מ"מ
עובי: 8.49 מ"מ
משקל: 116 גרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully