וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכניסים את הפלאש לאייפד

21.4.2010 / 12:46

חברת RipCode הציגה מפענח שיאפשר לטכנולוגיית הפלאש לרוץ על האייפד. סטיב ג'ובס במתח?

אחת הביקורות השכיחות ביותר על מוצריה של אפל, ביניהם האייפוד והאייפון, היא חוסר התמיכה שלהם בטכנולוגיית פלאש השכיחה והפופולרית. לאחר שגם מחשב הלוח אייפד יצא לשוק נטול פלאש, החליטה חברת טכנולוגיה אמריקאית קטנה לעשות מעשה ולהכניס את הפלאש לאייפד בכוח. חברת RipCode מטקסס הציגה לאחרונה מפענח חדש בשם TransAct Transcoder שלטענתה יאפשר לטכנולוגיית הפלאש לפעול על גבי האייפד ויאפשר לאתרים הבנויים בפלאש לעבוד כמו שצריך בו. החברה מוסרת כי הפתרון שלה עובד באותה הצורה בה עובדים מקודדים של וידאו הפועלים דרך טכנולוגיית סטרימינג.

הבעיה היא שכדי שהפטנט של RipCode יפעל צריכים האתרים לשתף פעולה עם החברה ולאפשר את הרצת הטכנולוגיה שלה על שרתיהם. אך פעולה זו אינה אמורה להיות מורכבת ואינה דורשת שינוי כלשהו באתר ובתכנותו. "דילמת הפלאש על האייפד היא רק האחראונה בסדרה של מהמורות על חזון 'כל תוכן, בכל זמן, בכל מקום, בכל מכשיר' ", אמר מנכ"ל RipCode ברנדון מילס. "למזלנו, הטכנולוגיה שלנו מסירה את המחסומים בצורה אטרקטיבית לספקי תוכן, ספקי וידאו, יצרני חומרה ומשתמשי קצה".

הפתרון של RipCode תומך בווידאו ובאודיו הפועלים בפלאש ומסוגל גם להעביר תוכן הקיים בפורמטים של RTSP וסילברלייט, שגם הם אינם נתמכים במכשיריה של אפל. כעת מעניין יהיה לראות את תגובתה של אפל לפתרון צד-שלישי הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully