וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזילה מוותרת על המייל שלה

מוזילה החליטה להקטין את ההשקעה בתוכנת המייל שלה, Thunderbird, על רקע מאמציה להתמקד ביישומי רשת ומובייל

מוזילה מוותרת על תוכנת המייל שלה, Thunderbird. בלוג הטכנולוגיה טקקראנץ' חושף כי הארגון מוזילה, שעומד מאחורי דפדפן הפיירפוקס הפופולרי ועוסק כיום גם בפיתוח מערכת ההפעלה Firefox OS למכשירים ניידים, החליט שלא להשקיע יותר בתוכנת המייל אותה פיתח. במכתב שנשלח למפתחים טרם ההכרזה הרשמית, אשר צפויה להגיע ביום שני הקרוב, נכתב כי פיתוח התוכנה לא נפסק. בו בזמן, במוזילה מתכננים להשקיע ב-Thunderbird פחות משאבים, ולהעביר את המיזם למודל עם פחות פיקוח מצד מוזילה עצמה.


"מיקדנו את מאמצינו על מיזמי רשת ומובייל חשובים, בזמן ש-Thunderbird נשאר תוכנת מייל למחשבים בלבד. וכך החלטו כי המשך חדשנות בתוכנה אינו השימוש הטוב ביותר של משאבינו, בהינתן המטרות הארגוניות האשפתניות שלנו" נכתב במייל. "בו בזמן, Thunderbird הוא אחת מתוכנות המייל המועטות שהנן פתוחות-באמת, ומתאימות לפלטפורמות שונות - ערכים עליהם אנו רוצים להגן".


מאז הושקה הגרסה הראשונה של Thunderbird, ב-2003, התמידו אנשי מוזילה בעדכון ופיתוח תוכנת המייל, במטרה למצב אותה כאלטרנטיבה לאאוטלוק הלא-חינמי של מיקרוסופס. עם זאת, התוכנה מעולם לא הצליחה להפוך לפופולרית מאוד, בייחוד בהשוואה לדפדפן ה-Firefox של מוזילה. כיום, כשרבים ממשתמשי הרשת ניגשים למייל דרך הדפדפן, ומכשירים ניידים מגיעים עם תוכנות מייל מובנות, הרלוונטיות של המיזם הזה ממשיכה לרדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully