וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות 8 תושק באוקטובר

10.7.2012 / 16:04

מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט תושק בסוף אוקטובר. צפי למחשב הלוח Surface לקראת סוף השנה

עכשיו זה רשמי: מיקרוסופט תשיק את חלונות 8 באוקטובר הקרוב. החברה אמנם לא הודיעה על תאריך מדויק, אך מנהלת שיווק חטיבת חלונות תמי רלר, אמרה בוועידת השותפים של מיקרוסופט בטורונטו שהגרסה הסופית תופיע באוגוסט ותצא למכירה לציבור בסוף אוקטובר – זאת ב-231 שווקים וב-109 שפות שונות.

תאריך ההשקה תקף גם לגרסה המלאה של חלונות 8 וגם לחלונות RT – הגרסה שנועדה למכשירים העובדים על ארכיטקטורת ARM, דוגמת טאבלטים. "חלונות 8" בגרסתה הרגילה תהיה הגרסה שתימכר בחנויות ועם המחשבים החדשים. היא תכלול את מרבית היכולות של המערכת החדשה, כמו גם מספר יכולות שהיו זמינות עד כה רק בגרסאות מתקדמות - דוגמת החלפה של ממשק שפה ללא הצורך בהתקנה מחדש. "חלונות 8 פרו" תכלול גם אפשרויות הצפנה, וירטואליזציה, ניהול מחשב ומדיה סנטר. "Windows 8 Enterprise" היא "פרו" לבתי עסק, עם מגוון אפשרויות עסקיות שלא רלוונטיות לצרכן הפשוט.

"חלונות 8" היא מערכת ההפעלה הראשונה של מיקרוסופט עם תמיכה מלאה במסכי ויישומי מגע. ממשק ה"מטרו" החדש שלה, שמחליף את תפריט ה"התחל", פותח כדי לתמוך במגע ולא רק באמצעי קלט סטנדרטיים דוגמת עכבר ומקלדת. המערכת צפויה להגיע למדפים השנה, ככל הנראה בסתיו הקרוב.

ההערכות הן שבהתאם להשקת מערכת ההפעלה באוקטובר, תשיק מיקרוסופט את מחשב הלוח שלה Surface עד חג המולד הקרוב, ושבאותה התקופה ישיקו חברות חומרה מחשבים ומחשבי לוח העובדים על חלונות 8.


עוד בנושא:

- חלונות 8: במיקרוסופט מוכנים להמר
- חלונות 8: רשמים ראשונים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully