וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות 8 - ב-26 באוקטובר

מיקרוסופט הודיעה כי מערכת ההפעלה החדשה שלה, חלונות 8, תושק ברחבי העולם ביום שישי, ה-26 באוקטובר

חלונות 8 תגיע ב-26 באוקטובר. מיקרוסופט הודיעה הלילה (ה') בבלוג שלה על התאריך הסופי להשקת מערכת ההפעלה שלה, זאת לאחר שמוקדם יותר החודש צמצמו אנשי החברה את חלון ההשקה לחודש אוקטובר. על התאריך הודיע האחראי על Windows בחברה, סטיבן סינופסקי. ביום הזה ניתן יהיה להוריד את מערכת ההפעלה מחנות האונליין של החברה, ועותקי המערכת יחלו להופיע בחנויות.

Windows 8 תהיה זמינה ב-109 שפות, ברחבי 231 מדינות, וגרסת שדרוג שלה צפויה לעלות 40 דולרים בלבד - הרבה פחות מהגרסאות הקודמות. מעבר לכך, מי שרכשו מחשב חדש מה-2 ביולי והלאה, יוכלו לשדרג את מערכת ההפעלה ב-15 דולרים.


יחד עם הגרסה החדשה של 'חלונות 8', תשיק מיקרוסופט גם מחשב טאבלט בשם Surface. הדגם הראשון שלו יגיע לשוק במקביל להשקת מערכת ההפעלה החדשה, ויתמוך בגרסה הרגילה שלה - זו שנבנתה למחשבים רגילים עם מעבדי מחשב סטנדרטיים. הדגם השני של סרפס צפוי להגיע לשוק מספר חודשים אחר כך, כשהוא מדגים את יכולות Windows 8 RT - גרסה מיוחדת של מערכת ההפעלה למעבדי טאבלטים.


המשותף לשתי הגרסאות של מערכת ההפעלה החדשה הוא תמיכה בממשק ה-Metro. הממשק, שמחליף את כפתור ה"התחל" בחלונות 8, מציג צלמיות אינטראקטיביות ואפליקציות דמויות אלה אותן אנחנו רגילים לראות בטאבלטים. הגרסה הרגילה של חלונות 8 תוכל להריץ הן יישומי מטרו והן את הישומים הרגילים של "חלונות", ואילו גרסת RT תוכל להריץ יישומי מטרו בלבד.

עוד בנושא:

מיקרוסופט חושפת את האופיס הבא
במיקרוסופט מהמרים על חלונות 8
משדרגים לחלונות 8 ב-40 דולרים בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully