וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות הישומים של חלונות 8: בלי אפליקציות בדולר

מיקרוסופט חשפה את תמחור האפליקציות בחנות שתושק כחלק מ-Windows 8, תדרוש מהמפתחים לגבות יותר מ-99 סנט

התמחור בחנות היישומים של Windows 8 נחשף, ואם קיוויתם לרבבות אפליקציות ב-99 סנט, למיקרוסופט יש בשורות עבורכם. ענקית הטכנולוגיה חשפה את רמות המחיר, ואת תמריצי המפתחים, בחנות היישומים שתהיה חלק ממערכת ההפעלה החדשה שלה, ובניגוד לחנויות אחרות (זו של אפל, למשל) מחיר המינימום לאפליקציה יעמוד על 1.49$, ולא על 99 סנטים. מחיר המקסימום לאפליקציה יהיה 999 דולרים.


מאלה, תקח מיקרוסופט 30 אחוזים, כנהוג בחנויות יישומים דומות, אך רק עד שמחזור המכירות של האפליקציה מגיע ל-25,000$. אפליקציות מצליחות, שתגענה למספר הזה, תחלנה להביא למפתחים שלהן יותר אחוזים מהמכירה, כיוון שהנתח של מיקרוסופט יירד ל-20 אחוזים. במקביל, תאפשר החברה למפתחים להציע אפליקציות חינמיות, גרסאות הדגמה של 7 ימים, אפליקציות שנתמכות על ידי פרסומות ואפליקציות בהן הבסיס הוא חינמי וניתן לקנות תוספות בכסף.


חנות היישומים תכלול הן תוכנות "קלאסיות" ל-Windows 8, והן יישומים שנבנו לממשק המטרו החדש, שדומים יותר לאפליקציות סלולר וטאבלטים. ואם את הסוג הראשון יוכלו המפתחים להציע גם במקומות אחרים, אפליקציות מטרו תצטרכנה להימכר דרך החנות של מיקרוסופט, ולעבור אישור של החברה, אך תוכלנה להגיע לקהל רב יותר מכיוון שרק הן תפעלנה על טאבלטים שמשתמשים בגרסת מטרו-בלבד של חלונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully