וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אנדרואיד תזכה לאנטיוירוס מובנה

על פי ניתוח של עדכון לחנות היישומים של גוגל, Google Play, החברה מתכוננת להצגת אנטיוירוס מובנה באנדרואיד

האם גוגל מתכננת להגן על משתמשי אנדרואיד בצורה טובה יותר מפני תוכנות מזיקות על ידי הכנסת מנגנון אנטיוירוס אל תוך מערכת ההפעלה עצמה? בלוג הטכנולוגיה Android Police חושב שכן, לאחר ניתוח של עדכון לחנות היישומים גוגל פליי, אשר הושק זה עתה.

המנגנון שנחשף, App Check, יאפשר לגוגל להבהיר למשתמש שהתוכנה אותה הוא עומד להוריד עשויה להיות מסוכנת, אך בו בזמן לאפשר לו להוריד אותה אם הוא רוצה בכך. וכן, בינתיים מדובר רק ביישומי Google Play - חנות האפליקציות הרשמית של גוגל, שהאפליקציות בה עוברות סינון ראשוני על ידי מנגנון בשם Bouncer שנועד למנוע הפצת נוזקות. בו בזמן, בחודשים האחרונים התגברו דיווחים על יישומים זדוניים שכן הצליחו לעקוף את Bouncer ולהגיע לחנות.

עם זאת, הסכנה האמיתית של נוזקות אנדרואיד מגיעה מכיוון חנויות יישומים אחרות, ובראשן אלה הפיראטיות. מדובר בפועל יוצא של החופש אותו נותנת אנדרואיד למשתמשיה להתקין כל תוכנה שהם רוצים, מכל מקור אפשרי. כמו כן, נכון לעכשיו מדובר בתחום שעודנו נמצא בתחילת דרכו - מכשירי טלפון אמנם אוגרים מידע אישי, אך רק מעטים מהם אוגרים כיום גם מידע ממנו סייבר-פושעים יכולים לעשות כסף קל, כמו פרטי אשראי.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדרואיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully