וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Nuance משיקה דמוי סירי בעברית

חברת Nuance שעל פי הערכות עומדת מאחורי סירי של אפל, משיקה בעברית אפליקציות אייפון חינמיות שיתמכו בעברית

החברה שעל פי הערכות עומדת מאחורי סירי של אפל משיקה את כלי הזיהוי הקולי שלה גם בעברית. Nuance - חברת ענק שלא מאוד מוכרת לציבור הרחב - למרות שהביאה לשוק חידושים כמו מילוני T9 עבור טלפונים סלולריים' וכנראה גם סירי של אפל - מתחילה לתמוך בעברית גם מבחינה קולית. המשמעות היא שהחברה יצרה מאגר חתימות קוליות של דוברי עברית, ויודעת כעת לזהות את השפה המדוברת.

שני היישומים הראשונים של Nuance שיתמכו בעברית הם Dragon Dictation ו-Dragon Search. מדובר באפליקציות חינמיות למכשירי אפל - הראשונה מאפשרת להכתיב לה דברים בעברית, כשלאחר מכן האפליקציה מאפשרת לקבוע שהטקסט יישלח כהודעת SMS או מייל, יישמר כמזכר, או אפילו יועלה לרשת חברתית כמו פייסבוק או טוויטר; ואילו השניה מאפשרת לבצע פעולת חיפוש באמצעות הקול. האפליקציות תהיינה זמינות ביום רביעי הקרוב, ה-17 באוקטובר, בחנות הישראלית. בתוך מספר חודשים היישומים יגיעו גם לאנדרואיד.

שאלה חשובה שעולה היא האם ההשקה היום פותחת את הדלת לסירי בעברית. אך כאמור, ניואנס מעולם לא הודתה בכך שהיא זו שמספקת לאפל את טכנולוגיית הזיהוי הקולי, ולכן אין אנשי החברה יכולים להתייחס לאפשרות הזו. בחברה אומרים כי הם יספקו את כלי העברית לכל השותפים שירצו בכך. מעבר לכך, הכלים שלNuance עומדים גם בבסיס S Voice - המתחרה של סמסונג לסירי, ולדברי נציגי החברה אם סמסונג תרצה לספק את S Voice בעברית, היא תוכל לעשות זאת.

מוצר נוסף בו אנו עשויים לראות את הכלים של Nuance בקרוב הם מחשבי אולטרהבוק. אינטל הכריזה עוד בינואר על שיתוף פעולה עם החברה, אך טרם פירטה איך בדיוק הוא יתבצע. גם בניואנס לא מוכנים לענות על השאלה, אך יודעים להזכיר כי חוץ מפתרון ענן, ופתרון היברידי שכולל זיהוי מוגבל על המכשיר וזיהוי מלא בענן, החלה החברה בהצגת פתרון שמוטמע כולו בתוך המכשיר, עבור כמה שפות מרכזיות.

  • עוד באותו נושא:
  • nuance
  • סירי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully