וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: האמריקאים לא מתלהבים מ'חלונות 8'

16.11.2012 / 12:57

70% מהאמריקאים לא מתכננים לשדרג את מערכת ההפעלה שלהם, כך מלמד סקר חדש. האם האשמה היא בממשק החדש?

סקר שפרסם בעיתון USA Today מלמד שאזרחי ארצות הברית לא ממהרים לאמץ את מערכת ההפעלה החדשה 'חלונות 8' מבית מיקרוסופט. הסקר, שנערך בשיתוף עם חברת האנטי-וירוס Avast, דגם 1.6 מיליון משתמשי PC בעולם, מתוכם 135,329 אמריקאים. לפי התוצאות, 60% מאותם אמריקאים מודעים לקיומה של חלונות 8, אך 70% מהם מתכננים להישאר עם מערכת ההפעלה הקיימת שלהם - 'חלונות 7' ברוב המקרים. 9% ענו שהם מתכננים להאיץ קניית מחשב חדש כדי לעבוד על חלונות 8. נתון מעניין נוסף הוא שכשליש ממשתמשי חלונות 7, חלונות ויסטה וחלונות XP המתכננים לקנות מחשב חדש - אמרו שבכוונתם לעבור מה-PC למחשב של אפל.

פרשנים מסבירים את נתונים אלו בשינוי הממשק הרדיקלי שעשתה מיקרוסופט בחלונות 8 ובחוסר רצונם של המשתמשים להתרגל ולהסתגל לשינוי משמעותי בצורת העבודה שלהם. "לא מפתיע אותי שאנשים לא ממהרים לקנות מחשב חדש רק בגלל שיש מערכת הפעלה חדשה", אמר סטיב קליינהאנס, אנליסט בחברת המחקר גרטנר. "אם פעולות השיווק של מיקרוסופט ידגימו שהמשתמשים יכולים לעשות דברים בצורה חדשה - אולי זה יתחיל לעניין את האנשים". "חלונות 7 עובדת בסדר גמור, כך שזו לא עדיפות גבוהה לעשות שינוי", אמר ג'ורג' אוטה, מנכ"ל חברת תיקוני מחשבים. וקארל וולקמן, מנהל טכנלוגיות בספקית אינטרנט אמריקאית מוסיף ש"חסרונו של כפתו רההתחל יהיה משוכה".

מיקרוסופט טרם שחררה נתונים מדויקים על מכירות חלונות 8, אך סטיב באלמר אמר בכנס טכנולוגיה שהחברה מכרה 4 מיליון שדרוגים לחלונות 8 ועשרות מיליונים רשיונות עבור חברות. באלמר טען שרמת ההתלהבות מהמערכת החדשה היא גבוהה מאוד.


עוד בנושא:

- מיקרוסופט השיקה את חלונות 8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully