וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלונות 8: מבצע השדרוג עומד להגמר

מיקרוסופט מסיימת את מבצע השדרוג לחלונות 8, במסגרתו שווקה מערכת ההפעלה ב-39.99$. המחיר יעלה ל-199$

רוצים לקנות את חלונות 8 במחיר נמוך? היום זו ההזדמנות האחרונה שלכם. רוצים את תוסף ה-Media Center ל"חלונות 8" בחינם? גם כאן, מדובר בהזדמנות אחרונה. החל ממחר, יעלה מחיר גרסת השדרוג של Windows 8 Pro מ-39.99$ ל-199.99$, ואילו תוסף המדיה סנטר יחל להימכר ב-9.99$.


לפני השקת מערכת ההפעלה החדשה שלה בסוף חודש אוקטובר, הכריזה מיקרוסופט על מבצע מוגבל בזמן במסגרתו נמכרה גרסת הפרו של מערכת ההפעלה במחיר מוזל, אך המבצע עומד, כאמור, להגיע לסיומו. בסוף חודש פברואר ייגמר גם המבצע במסגרתו מי שרכשו מחשבים עם חלונות 7 החל מה-2 ביוני, 2012, לשדרגו לחלונות 8 ב-14.99$ בלבד.

מי שיבחרו להישאר עם חלונות 7, יוכלו ליהנות מתמיכה במערכת ההפעלה שלהם עד ה-13 בינואר 2015, אז צפויה מיקרוסופט להפסיק לתמוך במערכת בצורה אקטיבית ולהפיץ רק עדכוני אבטחה (למשך תקופה של חמש שנים). יש לציין כי במקרה של חלונות XP המאוד-פופולרית, האריכה מיקרוסופט את מועד סיום התמיכה.


חלונות 8, שנמכרה בכ-40 מיליוני עותקים בחודש הראשון להפצתה, לא נחשבת בינתיים להצלחה. חברות מחקר שוק מעריכות כי פחות מ-2 אחוזים ממחשבים שהיו בשימוש במהלך חודש דצמבר בארה"ב השתמשו ב-Windows 8. אחת הסיבות האפשריות לכך היא שינויי הממשק הקיצוניים בגרסה החדשה של מערכת ההפעלה, אשר החליפה את תפריט ה"התחל" במסך המלא ב"צלמיות חיות", שמאפשרות הן לגשת ליישום והן לקבל עדכונים ממנו על הצלמית עצמה. שינוי בולט נוסף הוא בהוספת תמיכה למסכי מגע, ובניית ממשק התפריטים של חלונות סביב תנועות שמותאמות יותר למגע מאשר לשימוש במקלדת ועכבר.


לקניית Windows 8

  • עוד באותו נושא:
  • חלונות 8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully