וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרום בחלונות 8: יותר מערכת הפעלה מדפדפן

גרסת המפתחים של כרום לחלונות 8 מציגה ממשק חדש. במקום דפדפן פשוט, מקבלים המשתמשים מערכת הפעלה שלמה

בקרוב, אם תתקינו את דפדפן ה-Chrome ב'חלונות 8', אתם עשויים לקבל מערכת הפעלה שלמה. גרסת הפיתוח של הדפדפן הפופולרי, שמופצת לכל דורש אך מיועדת בעיקר למפתחים (זאת מכיוון שאינה יציבה מספיק עבור כלל הצרכנים), מציגה התנהגות חדשה ומעניינת כשמפעילים אותה מהממשק החדש של חלונות 8. במקום חלון דפדפן, מקבלים המשתמשים את ChromeOS - מערכת ההפעלה שמבוססת על כרום.


רק לפני כמה שבועות הכריזה גוגל על סוג חדש של אפליקציות לכרום - כאלה שמפתקדות כיישומי תוכנה לכל דבר, ללא תלות בחיבור האינטרנט וללא ממשק-העל של הדפדפן.במצב הדסקטופ הרגיל של חלונות, אלה מקבלות צלמית משלהן, אך בממשק של חלונות 8 החליטו בגוגל כי מוטב יהיה להפוך את הצלמית של כרום לשער הכניסה אל עולם האפליקציות החדשות. וכך, מי שייכנסו לכרום מתוך המצב הזה לא יקבלו חלון דפדפן, כי אם את שולחן העבודה של מערכת ההפעלה ChromeOS, יחד עם סרגל יישומים, שורת משימות, אפשרות לפתוח מספר חלונות במקביל ועוד.

מטרת המהלך היא, יש להניח, לאפשר למשתמשי חלונות לחוות את ChromeOS ללא הצורך לקנות מחשב חדש או להתקין אותה כמערכת הפעלה ראשית. ואז, מקווים בגוגל, הם גם יתחילו לתהות: למה אנחנו צריכים את חלונות? לא מספיק לנו כרום והיישומים החדשים שלו? ומחשבי ChromeOS הרי זולים יותר ממחשבי חלונות, אז אולי כדאי לעבור אליהם, לפחות כשמדובר במחשב שני לבית, או מחשב עבודה נייד ומהיר.

  • עוד באותו נושא:
  • כרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully