וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 מתנות חג לגיקים

רוצים להביא מתנת חג לחובב-גאדג'טים במשפחה, אבל אין לכם כסף לגלקסי 5S? הנה כמה גאדג'טים שישמחו לב כל גיק

זול וחמוד: Sticko

סטיקו הוא רעיון קטן ופשוט שהמציאו צמד ישראלים והוא יעיל לאללה. מדבקות ואקום דו-צדדיות קטנות, כמו אלו שאוחזות מתלה מגבות, נצמדות לאחורה של הטלפון או האייפד והופ - אפשר להדביק את המכשיר לכל דבר. הן יכולות להיות צמודות למכשיר או לשבת עם חיבור שנכנס בחור של האוזניות. עכשיו הן גם הגיעו לרשת באג.

מחיר: 49 שקלים לזוג.

לאדם שיש לו הכול: פח אשפה אלקטרוני

במיוחד כשזה שיש לו הכול גם נורא היגייני. העין אלקטרונית נותנת הוראות פתיחה וסגירה למכסה הפח בעת זיהוי תנועה במרחק של 20 ס"מ ממנו. אתה מתקרב, הפח נפתח, ולא צריך לגעת בו. הוא גם מעוצב לאללה ואת הפח הפנימי ניתן להוציא כדי לרוקן, אבל אז צריך להשתמש בטישו כדי לאחוז את הידית ולהישאר איסטניסים. ניתן לרכוש כאן.

מחיר: 279 שקלים.

לבן ה-17: T-QUALIZER

חולצה עם סקוץ' בצורת פאנל אקטיבי (כמו שיש על המערכת שלכם), שמאחוריו מתחבא פנס לד עם חיישן קול שקולט את המוזיקה מהסביבה ומדליק את פנסי הלד בהתאמה. העסק המפעיל נמצא בכיס צדדי ודורש 4 סוללות AAA אז הוא קצת כבד, אבל לא מאוד והחולצה עשויה 100% כותנה. ניתן לרכוש כאן.

מחיר: 110 שקלים.

לסבתא: אלבום תמונות קולי

עוד רעיון פשוט כביכול, אבל כזה שלוקח את אלבומי התמונות צעד קדימה. אז נכון שרובנו פשוט מביטים באייפון, אבל לקשישים שבינינו, זה יבוא בול. בכל עמוד אפשר לשים תמונה או כמה, ולהקליט מסר. כאשר פותחים העמוד שומעים גם את מה שהוקלט, נניח "סבתא, איזה כיף היה איתך בליל סדר". טוב גם למי שטס לחו"ל,למשל, עם הקלטות כמו "אורן, יה נבלה, תיהנה בחו"ל בזמן שאנחנו בקושי נוסעים לכנרת" ותמונה של כל החבר'ה. ניתן לרכוש כאן.

מחיר: 99 שקלים.

גאדג'טים לחג: אלבום תמונות קולי. www.gadgetshop.co.il, אתר רשמי
קרדיט : www.gadgetshop.co.il/אתר רשמי, www.gadgetshop.co.il

לצלמים חובבים: עדשות לטלפון

סט עדשות הכולל עין-דג, מיקרו ועדשה רחבה. הן בעיקר עושות תמונות מגניבות, עולות כ-180 שקלים לעדשה אחת הכוללת את כל שלוש הפונקציות, וניתן להשיג אותן במבחר מקומות, כמו פה.

למי שממש רוצה לצלם עם הטלפון שלו, אפשר לרכוש עדשה טלסקופית שתחברת לאייפון ומגיעה עם מעמד מיוחד קל לנשיאה. זאת פה עולה 159 שקלים והיא לאייפון, אבל בחנות יש גם לסמסונג וחבריו.

גאדג'טים לחג: עדשות לטלפון. www.gadgetshop.co.il, אתר רשמי
קרדיט : www.gadgetshop.co.il/אתר רשמי, www.gadgetshop.co.il

לפרנואידים: מצלמה בשלט הרכב

יש לכם חבר שחושב שבת הזוג שלו בוגדת בו, או להיפך? הירסו להם את החיים עם מתנת החג המושלמת הזו. מצלמה קטנה המותקנת בשלט לרכב, זיכרון 8GB, מקליטה קול ותמונה ומצלמת גם בתאורה נמוכה. בת הזוג, או להיפך, יקחו את הרכב ויצלמו כל מה שהם עושים. ניתן לרכוש כאן.

מחר: 210 שקלים.

גאדג'טים לחג: מצלמה בשלט הרכב. www.spystore.co.il, אתר רשמי
קרדיט : www.spystore.co.il/אתר רשמי, www.spystore.co.il

מטופש וחמוד: מלכה סולארית

המלכה אליזבת האייקונית מופעלת באמצעות פאנל סולארי ומנופפת לשלום כל עוד היא מוטענת. למה זה טוב? כדי לעבור לידה ולנופף לה חזרה, כמובן. אין על הניפוף של המלכה. השמלה שלה יכולה לבוא בורוד ובב או תכלת מלכותי. ניתן לרכוש כאן.

119 שקלים.

גאדג'טים לחג: מלכה סולארית. www.gadgetshop.co.il, אתר רשמי
קרדיט : www.gadgetshop.co.il/אתר רשמי, www.gadgetshop.co.il

למי שיודע מה טוב לו: מצלמה לרכב

אולי זה סתם עקב צפייה מוגזמת ב"צינור לילה", אבל נראה שיותר ויותר פעמים עלולים לתפוס אתכם על עבירת תנועה שלא ביצעתם. המצלמה הזו תמנע את כל זה וגם תאפשר לנו לצלם את המשאית ההיא שפיספסה קשישה עם עגלת קניות. ברוסיה לכולם כבר יש, רבל שם המשטרה ממש משוחתת. יש יקרות מהמצלמה הזו אבל זו בסיסית, נצמדת לחלון הקדמי עם מסך LCD ועושה בדיוק את מה שצריך. ניתן לרכוש כאן.

מחיר: 179 שקל.

גאדג'טים לחג: מצלמה לרכב. www.hjush.com, אתר רשמי
קרדיט : www.hjush.com/אתר רשמי, www.hjush.com
  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'טים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully