וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מתוך 3,000

זיו קיטרו

14.9.2008 / 12:45

זיו קיטרו בחר במיוחד בשבילכם חמש תוכנות חינמיות מומלצות בחנות היישומים של האייפון והאייפוד טאץ'

בשבוע שעבר עמד סטיב ג‘ובס על הבמה וסיפר שחנות היישומים של אייטיונז כוללת 3,000 תוכנות, כשמעל ל-100,000,000 פעמים הורדו התוכנות האלה מאז הושקה החנות. הסטטיסטיקות האלו קרוב לוודאי מדויקות אבל איש לא בדק כמה מהתוכנות שאנשים הורידו גם נותרו על המכשיר וכמה נמחקו.

על מנת לחסוך לכם זמן בחיפוש אחרי התוכנות ששווה להחזיק שקדתי על המדריך הקצר הזה. יש המון תוכנות מעולות בתשלום, אליהן נגיע בשבוע הבא, אבל יש גם לא מעט דברים מדהימים בחינם.

מטעמי נוחות אני מתייחס בסקירה לאייפון, אך התוכנות המיועדות גם למכשיר הסלולרי וגם למכשירי האייפוד טאצ‘.

FlyCast Mobile

שירות ה-FlyCast Mobile מספק לכם גישה למאות תחנות רדיו המשדרות ברשת. כל מה שצריך לעשות הוא להוריד את התוכנה, להתחבר לרשת ולהתחיל להאזין. מה שהופך את התוכנה הזו לשימושית באמת הוא הדפדפן המובנה. החיסרון הגדול ביותר של האייפון נעוץ בעובדה שלא ניתן להפעיל שתי תוכנות במקביל. אפל מאפשרת רק להאזין לשירים שלכם בזמן שאתם עושים דברים אחרים (משחקים, קוראים RSS, גולשים באינטרנט). במצב רגיל תוכלו להאזין לתוכנית ב-FlyCast... וזהו. אבל, כאמור, היוצרים בנו דפדפן אל תוך התוכנה כך שתוכלו לגלוש באינטרנט במקביל לשמיעת המוזיקה. הממשק אינו היפה ביותר, אך התוכנה נוחה לשימוש.

LinkedIn

הרשת החברתית העסקית LinkedIn מספקת שירות רב ערך לאנשים רבים במשך היום. היא מאפשרת למצוא הזדמנויות עסקיות, לאתר אנשים שיכולים לעזור לכם להזיז דברים ואף לפרסם את עצמכם. מכל הרשתות החברתיות אין ספק ששימושיות היא שם המשחק של LinkedIn. בגרסת האייפון תוכלו להתחבר למשתמש שלכם ברשת ולהיות מחוברים לכלל הרשת שלכם. נכון לרגע זה לא ניתן לגלוש באתר של השירות ולהוסיף אנשים חדשים אלא רק לצפות ולחפש בתוך הרשת שלכם. שימושי כשאתם לא בקרבת מחשב וזקוקים למייל של מפתח המוצר ההוא שסימנתם לכם בראש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

Evernote

בין התוכנות הראשונות שהמתינו למשתמשים בחנות התוכנות של אייטיונז כאשר זו עלתה לאוויר, הייתה Evernote. מדובר בתוכנה אותה ניתן להתקין על מחשבי PC, מק, מכשירים סלולרים וגם על האייפון. המידע שמכניסים אל התוכנה יכול להיות רשימות, תמונות, PDF וכדומה. המידע מסתנכרן מול השרת של Evernote כך שיש לכם גישה למידע מכל מקום. אתם מסתובבים עם רעיון בראש? לא צריך לחשוש יותר שהוא יאבד. כותבים אותו ב-Evernote וכאשר אתם חוזרים הביתה או למשרד המידע שמור שם. נתקלתם באירוע שאתם צריכים לצלם. שולפים את האייפון, מצלמים ומעלים אל הרשת. ל-Evernote יש שימושים רבים מאוד בעיקר לאור העובדה שהשרתים מעבדים את התמונות שתעלו כך שתוכלו לחפש בהן מידע. צלמתם מספר טלפון או מילה? בחיפוש הבא שתעשו בבסיס הנתונים שלכם, התמונה תעלה אם יש בה את המילים שחפשתם.

ShowWizz Lite

מרצים, אנשי עסקים וכל מי שמעביר הרצאות ייהנה מהתוכנה הזו. המטרה פשוטה: לספק לכם את כל המידע, ההערות והנושאים עליהם אתם צריכים לעבור במהלך ההרצאה. התוכנה לא מאפשרת לכם לשלוט במצגת ולהעביר שקופיות אבל היא כן עוזרת להישאר ממוקדים על הנקודות עליהן אתם צריכים לעבוד ולהיות מודעים לזמן שאתם מקדישים לכל נושא. את ההרצאה וההערות אתם בונים אל תוך המכשיר עצמו וכך, בנונשלנטיות יחסית, ניתן לעמוד על הבמה, מידי פעם לזרוק מבט אל המכשיר ולדעת בדיוק מה הדבר הבא שאתם צריכים להגיד. התוכנה רחוקה מלהיות מעוצבת אך היא שימושית ונוחה. יש מספר תוכנות שיאפשרו לכם לשלוט במצגת עצמה אך אלו עולות כסף וכנראה שגם ShowWizz בגרסתה המלאה תאפשר זאת בתמורה ל-$3 בלבד.

Remote

התוכנה הפשוטה הזו מבית אפל מאפשרת לכם לשלוט באייטיונז דרך האייפון שלכם. כל עוד שני המכשירים נמצאים על אותה הרשת האלחוטית, תוכלו לראות את כל תוכן ספריית המוסיקה, הסדרות, הפודקאסטים והסרטים שלכם. תוכלו לחפש בתוך הספריות על פי כל הקריטריונים הרגילים של אומן, אלבום, סוגה מוסיקלית וכדומה. תוכלו לבחור להשמיע שירים, לצפות בעטיפת האלבום, לדרג שירים וכל בחירה שתעשו תשפיע באופן מיידי על המחשב. במידה ויש לכם מק מיני המחובר לטלוויזיה או Apple TV, היכולת של השלט לבחור בסדרות וסרטים - להריץ, להקפיץ קדימה ואחורה ולעצור את התוכן - הופכת שימושית עוד יותר. לבסוף, אם יש לכם AirPort Express בבית, תוכלו לשלוט באפשרות לשדר את השירים והצלילים דרך המכשיר אל הרמקולים שבבית וליהנות מאיכות קול טובה יותר.

בשבוע הבא - הקפיטליזם מגיע

חנות התוכנות מציעה תוכנות כמעט לכל שימוש. יש המון משחקים שניתן להוריד בחינם אך רובם המכריע לא שווה את הטרחה. לעומת זאת, כפי שניתן לראות מהרשימה שהכנו פה, בכל תחום שאינו משחקים יש לחנות מה להציע למי שלא מעוניין לשלם. בשבוע הבא נציג לכם 5 תוכנות ששווה להשקיע בהן, כולל משחק אחד שפשוט אי אפשר לחיות בלעדיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully