וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 תוכנות בתשלום לאייפון

זיו קיטרו

21.9.2008 / 9:11

אחרי שבשבוע שעבר הביא זיו קיטרו חמש תוכנות חינם לסלולרי של אפל, הגיע תור התוכנות שגם עולות כסף

מי שמוכן גם לשלם ימצא שחנות האפליקציות לאייפון מציעה כל טוב. לצד עשרות תוכנות ההופכות את המכשיר היקר הזה לפנס (חלקן אף בתשלום) ולא מעט תוכנות ליצירת רשימת מטלות ניתן למצוא גם תוכנות ומשחקים ששווים את ההשקעה.

מה שלא ברור הוא התמחור. לא פעם נתקלתי בתוכנה יקרה (10$) שאין לה שום ערך אמיתי, לעומת תוכנה שעלותה 4$ שהייתה מוצלחת בהרבה.

DataCase

אם תרצו להפוך את האייפוד טאצ‘ או האייפון שלכם לכונן נייד אין דבר פשוט יותר. בתמורה ל-$7 תוכלו להוריד את DataCase. זו לא התוכנה היפה מבין התוכנות שמספקות את אותו השירות אך היא בהחלט השימושית והנוחה ביותר. לאחר שתופעל, יזהו מחשבי מק שנמצאים על אותה הרשת את המכשיר באופן אוטומטי בכונן רשת ויאפשרו להעביר אליו וממנו קבצים. גם מחשבי פי.סי יכולים לאתר אותו בקלות יחסית. השימושיות של DataCase לא מסתיימת כאן, אחרי הכל להעביר קבצים ניתן היה גם בגרסאות הקודמות של האייפוד. החידוש המשמעותי ביותר הוא שאם יש לכם מצגות, מסמכים, סרטים או שירים תוכלו להציג את כולם על גבי המכשיר עצמו.

התוכנה מאפשרת לכם גם לנהל את הקבצים. אם תרצו למחוק קובץ שאין בו יותר שימוש והוא סתם תופס לכם מקום, תוכלו למחוק אותו ישירות מהמכשיר מבלי לחבר אותו למחשב. מסך הפתיחה מציג לכם אילו סוגי קבצים הוא מזהה ומה הנפח שכל קבוצת קבצים כזו תופסת לכם במכשיר. ניתן ליצור בתוכו ספריות אליהן ניתן יהיה לגשת רק עם סיסמה וספריות שכל אחד יכול להתחבר אליהן. רמת השליטה גם מאפשרת לכם ליצור ספרייה שכל אחד יכול לזרוק לתוכה קבצים אבל אף אחד לא יכול לגשת אליה ולהוריד ממנה קבצים - נוח כאשר נמצאים על רשת משותפת עם עוד משתמשים.

snatch

התוכנה הנהדרת הזו שמאפשרת לכם לשלוט במק - בעכבר ובמקלדת - מרחוק מגיעה מארצנו. לא מדובר בתוכנת VNC והמסך של האייפון לא יציג לכם את המתרחש על מסך המק שלכם. מה שכם תקבלו הוא ממשק נוח שמאפשר לכם לשלוט במחשב שלכם מרחוק. השימושים לכך רבים החל מחיבור המחשב לטלוויזיה ושליטה בו גם בזוויות או במקומות בהם שלט העובד באינפרא אדום לא ממש מועיל. אבל חשובות יותר האפשרות לערוך חיפוש בתוך ה-Finder ממקום המושב שלכם והיכולת להציג לכל המשפחה את מצגת התמונות האחרונה מהמסיבה בגן.

השליטה ב-snatch נוחה. מהירות התגובה מצוינת ומי שרוצה יכול לשנות את הרגישות של המגע דרך חלון ההגדרות של האייפון.

על מנת לחבר בין המחשב שלכם לבין המכשיר דרך הרשת האלחוטית יש להוריד תוכנה (בחינם) מאתר המפתח. לאחר שהפעלתם את התוכנה על המק הוא יזהה את המכשיר שלכם ותוכלו להתחיל ולעבוד על העצלנות הנהדרת והרביצה בספה.

מחיר התוכנה - $7

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Stage Hand

מורים, מרצים ואנשי עסקים שמעוניינים לתת מצגת מוצלחת צריכים לא פעם לראות את הרשימות שלהם (זאת בלי להעמיס בטקסט על השקופית עצמה). בנוסף, הם משתמשים בלייזר כדי להצביע על נקודות בתמונה או על טקסט כדי להדגיש דברים. לא היה הרבה יותר נוח אם היה מכשיר אחד שגם מאפשר לשלוט במצגת, גם מראה לכם רשימות וגם משמש כמצביע לייזר?

Stage Hand עושה בדיוק את הדברים האלו ועוד כמה. לאחר שמתקינים את על המק Stage Manager (אותה ניתן להוריד מאתר המפתחים) ומפעילים אותו, התוכנה שעל האייפון תזהה את המצגות הפתוחות על המחשב. לאחר שבחרתם את המצגת שתרצו להעביר תוכלו לבחון את השקופיות שיש לכם ולהחליט מהיכן להתחיל. במצב מאונך המכשיר יציג לכם את ההערות שכתבתם לעצמכם עבור כל שקופית ואם כתבתם מגילה ניתן לגלול בקלות עם האצבע על פני האייפון. אם תעבירו את המכשיר למצב מאוזן הוא יציג לכם את השקופית עצמה ונגיעה במסך האייפון תציג נקודת אור על גבי מסך המחשב. זו דרך מצוינת להימנע מלהפנות גב לקהל ועדיין למשוך את תשומת ליבם למקומות הנכונים במצגת.

מחיר התוכנה - $8

Galcon

המשחק המהנה ביותר על האייפון הוא לא אחד ממשחקי הסימולציה המדהימים בעלי הגרפיקה שמהממת את הצופה או המשחק Force Unleashed שיצא גם לאייפון בשבוע שעבר. המשחק המהנה ביותר הוא Galcon, משחק קטן של כיבוש הגלקסיה. השבוע המחיר שלו הוא $5 בלבד והוא שווה כל דולר.

במשחק הזה אתם שולטים בכוכב. לחיצה על הכוכב שלכם (ירוק) ואז על מטרה (אפור, נייטראלי או צבעוני - שייך לאויב) תשלח חלליות לכבוש את המקום. לכל כוכב יש מספר שהוא מספר המטרה שיש להגיע אליו כדי לכבוש אותו. המשימה שלכם היא להעלים את כוחות האויב על ידי כיבוש כל הכוכבים בהם הוא נמצא.

זהו המשחק הבסיסי. Galcon כולל בתוכו חמישה משחקים שונים כולל מצב בו אתם משחקים נגד השעון במטרה לכבוש את כל הגלקסיה ומשחק רשת שעובד נהדר ומאפשר לשחק ברשת המקומית או דרך האינטרנט.

הגרפיקה של Galcon לא תפיל אתכם מהכסא וקשה להתרשם ממנו באמת בלי שמשחקים בו, אבל ברגע שעושים את זה מתמכרים מייד. כדי לעזור בהתמכרות שחררו המפתחים גרסה חינמית לניסיון שכוללת משחק אחד מתוך חמשת המשחקים הקיימים בגרסה המלאה.

מי שמקנא ואין לו מכשיר אייפון או אייפוד טאצ‘ יכול להוריד את הגרסה למחשב שעובדת על כל הפלטפורמות.

Asphalt4

משחק אחר שיספק שעות של הנאה הוא Asphalt4 שהוא מן חיקוי ל-Need for speed המפורסם בו אתם נכנסים לתפקיד של נהג מירוצי רחוב שמנסה לזכות בתהילה וכסף. את הדברים האלו לא מרוויחים רק מלהגיע במקום הראשון אלא בגרימת נזק רב ככל שניתן, זכייה בחשיפה טלוויזיונית במרדפים מהירים כשהמשטרה בעקבותיכם וכדומה.

המשחק מתחיל בסרטון מרשים מאוד המציג את מגוון כלי הרכב שיעמדו לרשותכם. הגרפיקה במשחק טובה מאוד והשליטה בעזרת הנעת המכשיר ימינה ושמאלה כדי לנווט וקדימה כדי להאיץ היא פשוט מושלמת.

בתחילת המשחק יש לכם שני רכבים - מיני מינו וניסן. אבל ככל שהזמן יעבור ותרוויחו יותר כסף תוכלו להשיג עוד 26 רכבים נוספים, ביניהם 3 אופנועים מרשימים. לאחר שהשגתם את הרכבים תוכלו לשכלל להם את המנועים, הקפיצים, ההנעה, ההיגוי ועוד עשרות חלקים אחרים. המרדפים מתקיימים ברחבי העולם עם נופים מרגשים שלא תספיקו לראות בגלל המהירות הגבוהה.

בתמורה ל-$10 תקבלו את הריגוש הטוב ביותר שקבלתם בתקופה האחרונה ממשחק מירוצים. המוסיקה שמגיעה עם המשחק טובה אבל תמיד ניתן להשתיק אותה כדי ליהנות מהמוסיקה שיש לכם במכשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully