וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חורים ברשת" מבקש מהגולשים מימון לשידרוגו

9.7.2012 / 16:00

בלוג תרבות הרשת הוותיק מנסה לגייס 150,000 ש"ח דרך תרומות גולשים, כדי לעצב גרסה חדשה ועדכנית יותר

בלוג תרבות הרשת "חורים ברשת" מנסה להשתדרג בעזרת גולשיו. האתר, שפעיל מ-2006 בניהולו של עיתונאי Ynet לשעבר גל מור, יצא בקמפיין מימון גולשים דרכו הוא מקווה להשיג 150,000 ש"ח. כל גולש יכול לתרום מינימום 89 ש"ח עבור הבנייה מחדש של האתר, כאשר המטרה היא לעצב את "חורים ברשת" כאתר חדשות חברתי, המותאם גם לפלטפורמות ניידות כאייפון, אייפד ואנדרואיד.

"נפתח אתר מודרני ומתקדם שיספק את החוויה האולטימטיבית ויציב את הגולש בראש מעייניו. אם נגייס סכום גדול מכפי שתכננו - הכסף יופנה לכותבים וישמש להרחבת היצע התכנים שלנו", headstart.co.il/project.aspx?id=453' target='_blank'>כתב גל מור בעמוד הפרויקט באתר headstart, העוסק בגיוס תקציבים מההמונים, בדומה לאתר kickstarter האמריקאי.

לדברי גל מור, "חורים ברשת" ממוקם ברשימת ארבעים האתרים הישראלים המובילים, וביוני האחרון נכנסו אליו יותר מרבע מיליון גולשים. " הרעיון שעומד מאחורי האתר החדש הוא לשים את הקהילה על הבמה ולאפשר לה לתרום ולהשפיע על התכנים הטובים והמעניינים שיתפרסמו אצלנו. התוצאה תהיה יותר סיפורים טובים, מגוון דעות ויותר תוכן איכותי... אנחנו רוצים את הגולשים ביחד איתנו כשותפים. ביחד נביא את הסיפורים הכי מרתקים והכי עדכניים", כתב. בפוסט על קמפיין המימון שפרסם בפייסבוק הוסיף מור "נעשה את זה בעזרת חוכמת ההמונים. אני מאמין ששם עתיד העיתונות החופשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully