וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ועד נמלי אשדוד לגולש: "אני אולי מאפיונר, אבל לא הומו כמוך"

בשרשור פייסבוק שבו גידפו אלון חסן וחבריו את שר התחבורה ישראל כץ, תקף חסן גולש שהתעמת איתו בהערות הומופביות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חסן, צילום מתוך ערוץ 2/מערכת וואלה!, צילום מסך

עמוד הפייסבוק של אלון חסן, יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, מוצף כרגע בסטטוסי "צרור ברכות ואיחולים" לכבוד יום הולדתו ה-44 (מזל טוב, ממערכת וואלה!טק), אבל את עיקר תשומת הלב בעמוד שלו מושכים עכשיו סטטוסים מסוג אחר - התנגחויות בהומואים.

חסן, שמרבה להתבטא לאחרונה בעמוד הפייסבוק שלו נגד שר התחבורה ישראל כץ בגלל רפורמת הנמלים, פרסם אתמול בלילה (ב') תמונה של כץ עם החותמת "פג תוקף" וכתב "בפריימריז שיבואו עלינו בליכוד בקרוב תזכרו חבריי היקרים שישראל כץ פג תוקף. נראה התוקף של מי יפוג שלי או שלו". לגיטימי. החברים של חסן הצטרפו בעליצות לגידופים וקראו לכץ שמן, מגעיל ודומה לצפרדע, עד שקלקל את השמחה הגולש יונתן שפיגלמן, חבר בתנועה הליברלית החדשה, שכתב: "העם עומד אחורי ישראל כץ, הגיע הזמן לסיים את שלטון הפשע של הועדים שעושקים את כספי המדינה". חסן ענה מיד:

שרשור קללות של אלון חסן. פייסבוק, צילום מסך
שרשור קללות של אלון חסן/צילום מסך, פייסבוק

ב"הבוס שלך" כיוון חסן לישראל כץ, שכן הוא הניח שפיגלמן הוא מגיב בתשלום שלו. מאוחר יותר בשרשור אף כתב: "במקרה המגיבים פה הם אנשים עם ראש על הכתפיים שהגיבו לעניין למעט איזה יונתן אחד מסכן. הבעיה זה המגיבים אצל ישראל כץ בדף, שם אתה רואה את השנאה וההסתה שהוא גרם. אני בטוח שהוא גם מחזיק כמה כלבלבים שיכתבו ויגיבו כפי שהוא רוצה".

בשרשור נוסף שהתפתח מאותה תמונה אצל הגולש יונתן אוקון, חסן שוב השתמש בקלף המנצח שלו לוויכוחים:

שרשור קללות של אלון חסן. פייסבוק, צילום מסך
שרשור קללות של אלון חסן/צילום מסך, פייסבוק

משם התפתח הוויכוח לעימות גם עם בן זוגו של אוקון, שהקניט על כך שהוא בעצם הומו בארון ופרסם התכתבות איתו בטלפון. לאוקון אין קשר לכץ או לחסן, הוא מגדיר עצמו חבר בתנועה הליברלית החדשה ש"מזועזע מהבריונות של הועדים הגדולים במדינה", ולכן התערב בשרשור. "החלטתי לכתוב מה אני חושב על דרכי התנהלותו של אדון חסן בתגובה", אמר לוואלה!טק, ובמקום להגיב עניינית, הוא החליט לתקוף את הנטיה המינית שלי. זו לא פעם ראשונה אגב, וחבל שלא פניתי אז לתקשורת".

בעמוד של התנועה הליברלית החדשה, בה חברים שפיגלמן ואוקון, פורסמו צילמוכים של השרשור בתוספת הכיתוב "התנועה הליברלית דוחה בשאט נפש את ההערות ההומופוביות שהפנה אלון חסן כלפי חברים גאים בתנועה", והדרישה של "פיטורים מיידים של אלון חסן מכל תפקיד ציבורי".

עדכון (14:14)

אלון חסן כתב תגובה לדברים בעמוד הפייסבוק שלו: "אין לי שום דבר נגד כל אדם שהוא יהודי או שלא, הומו, לסביות או כל אדם בחייו הפרטיים. אני גם רוצה לספר שיש לי הרבה חברים בקהילה הגאה. הבחור הזה 'הטריד' אותי הוא ובן זוגו" (חסן מתייחס כאן להקנטות המיניות של בן זוגו של אוקון, אף שהן נכתבו רק אחרי ההתבטאויות ההומופוביות של חסן וכתגובה אליהן).

חבריו של חסן חיזקו אותו בתגובה לסטטוס ההבהרה ואף כתבו: "חוץ מזה שכולנו שייכים לקהילה הגאה... כולנו בלי יוצא מהכלל גאים בך!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully