וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באזזפיד: "הבן של אהוד אולמרט העתיק מאיתנו"

האתר הפופולרי פרסם פוסט על "פלייבאזז", האתר החדש שהקים שאול אולמרט, וטען כי מדובר בחיקוי מדויק של "באזזפיד". אולמרט: "באזזפיד אחלה אתר"

שאול אולמרט. scooper.co.il, אתר רשמי
אולמרט/אתר רשמי, scooper.co.il

באזזפיד, מכירים? ברור שאתם מכירים. אתם רובצים שם חצי מהזמן במשרד. קוראים פוסטים חשובים כמו "עשרת החתלתולים שהכי דומים למיילי סיירוס", "30 גיפים של דמויות סיטקום מקיאות" ו"בחן את עצמך: איזה סוג מזלג אתה". זה האתר שמגלם את כל מה שמהיר, טיפשי ומקליק באינטרנט, והמבנה הפשוט שלו - טור אחד ארוך ואינסופי של אייטמים עם הפניות מלהיבות כמו "עצרו כל מה שאתם עושים ובואו להסתכל על האוגר הזה" - הפך אותו לאחד האתרים הפופולריים ביותר בז'אנר.

הרבה אתרים ניסו לחקות את המודל של באזזפיד, במודע או שלא במודע. אבל בבאזזפיד התייחסו אתמול ספציפית לאתר אחד מאוד מסוים, תחת כותרת שהכריזה "הבן של אהוד אולמרט מנהל אתר חיקוי של באזזפיד". כבוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין: באזזפיד. משמאל: פלייבאזז/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדובר באתר "פליי-באזז", שהושק לפני כארבעה חודשים, ואכן נראה דומה להפליא ל"באזזפיד", כולל פוסטי "16 דובונים שנראים כמו בני אדם" ושאלון "איזו דמות מסופר-מריו אתה". האתר אמנם כתוב בשפה האנגלית אך מנוהל על ידי כותבים ועורכים ישראליים - ובראשם, כאמור, שאול אולמרט, הבנשל וסטארטאפיסט מוכר שעבד בעבר בניקולודיאון וקונדואיט. כמו כן, בשאלון "איזו דמות מסופר-מריו אתה" שמילא באתר, יצא לו מריו.

נראה שהייחוס של אולמרט הוא הסיבה העיקרית שבאזזפיד נטפלים לגרסה הישראלית - "מלבד העובדה ש'פלייבאזז' נראית כמו מחווה מדויקת במיוחד ל'באזזפיד', היא גם חיקוי הבאזזפיד היחיד שמנוהל על ידי בנו של ראש הממשלה המביש לשעבר של ישראל, אהוד אולמרט", נכתב בפוסט שלהם. כותבי הפוסט טוענים כי על אף ששמו של אולמרט אינו מופיע בשום מקום על גבי האתר, בעמוד הלינקדאין והפייסבוק שלו הוא רשום כמייסד ומנכ"ל פלייבאזז.

שאול אולמרט אמר בתגובה: "באזזפיד זה אחלה אתר, אני מאחל להם ולנו שנמשיך להצליח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully