וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוויטר של החמאס: השגנו מסמך סודי של צה"ל

הטוויטר של החמאס ממשיך להפגיז עם מסמך "סודי" של צה"ל ותיקוני שגיאות בעברית, ויש גם גרסה מרגשת לשיר האיומים שלהם. ממשיכים לעקוב אחרי החמאסוש בפייסוש

אתמול דיווחנו על עמוד הטוויטר בעברית של החמאס, "גדודי עז אל דין אל קאסאם", שמקפידים לדווח ולפרשן את ההתרחשות מכל שעה ושעה ולפרסם הצהרות שנועדו להפחיד את הציבור הישראלי, אבל בעיקר מספקים בידור קל לגולשים. מתברר שהחגיגה נמשכת. אתמול פרסמו הגדודונים בעמוד כי הם "הצליחו להשיג מסמך פנימי של צבא הכיבוש בדרך מיוחדת". המטרה הייתה להראות כמה הם מדהימים ומתוחכמים שהצליחו להניח ידם על מסמך כה פנימי וחשאי של צה"ל - אך בפועל מדובר בקשקוש המוטיבציה החמוד הבא:

פרסום של החמאס בעמוד הטוויטר "גדודי עז אל דין אל קאסאם". טוויטר, צילום מסך
פרסום של החמאס בעמוד הטוויטר "גדודי עז אל דין אל קאסאם"/צילום מסך, טוויטר

הגולשים הישראלים הגיבו לחשיפה בפרצי חחחחחח נלהבים. "איזה טמבלים", "מה ההישג הבא? הלוח חגים של המש"קית חינוך?" ו"בהחלט זע זע תם בטחונה של ישראיל" - ציטוט מתוך שיר ההפחדה המביך של החמאס.

אבל הגדודונים מתעקשים שמדובר בהישג. הם אפילו הכינו סרטון שמנתח את המסמך הסודי והחושפני ומסביר למה חשיפת המסמך הזה חשובה באמצעות ארבעה סעיפים:
1. כי קודם כל, עצם העובדה שחמאס הצליח להשיג את המסמך הסודי הזה מראה שהוא מדהים.
2. כי המטרה של המסמך היא להעלות את המורל השפוף של החיילים, "אשר יודעים שהם הולכים אל הלא נודע", מה שמוכיח שמצבה של ישראל לא משהו.
3. כי לפי מילות העידוד וההסבר בטקסט אפשר להבין ששהחיילים אינם משוכנעים כמה הצבא באמת מוסרי וכמה הם רואים במבצע הזה באמת משהו נחוץ.
4. כי העובדה שצה"ל מדבר על העם הישראלי המיוחד מוכיחה שהישראלים הם גזענים שמפארים את הגזע שלהם.

בעמוד הגדודינים נמשכים גם שיתופי פעולה מרגשים בין שני הצדדים. לאחר שהגולשת אליזבת צורקוב תיקנה להם את העברית באחד הציוצים והם ענו לה "תודה", החליטה עוד גולשת - אורית קופל - לנסות את מזלה בפעולה דומה. בתגובה לציוץ של "גדודי אל קאסאם" שניסה לתייג ללא הצלחה אצ משרד הבריאות הפלסטיני, כתבה קופל: "לא נראה לי שהבנת את הרעיון של האשטאג". מנהל העמוד לקח את ההערה לתשומת לבו ותיקן את התיוג. "מה עם תודה???" התעקשה קופל, ועמוד הטוויטר של החמאס ענה לה בצייתנות: "תודה רבה".

ונסיים בגרסה אקוסטית מרגשת לשיר ההפחדה של החמאס:

השיר המקורי, להזכירכם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully