וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו צל"ש: מצעד גיבורי הרשת של צוק איתן

חלק לא קטן מהמלחמה הנוכחית התרחש בכלל ברשתות החברתיות, שהצמיחו לנו גיבורים חדשים. הם הרגיזו אותנו, ריגשו אותנו, הלהיבו אותנו וחזרו עם שלל מלחמה - לייקים. הנה הם צועדים בסך, קבלו אותם בתרועות

הצל

יואב אליאסי הצל. אביב חופי
יואב אליאסי הצל/אביב חופי

המרוויח הגדול ביותר מהמלחמה הזאת הוא, ללא ספק, יואב "הצל" אליאסי. בהינף רקטה נמשה הצל מתהומות השכחה, והפך מ"ההוא שהלך מכות עם ראפר" למנהיג רשת עממי. יחד עם כנופיית "האריות של הצל" (סימן רשום ציור פוטושופ של אריה עם מגן דוד ונצנצים סגולים) זרע אימה בהפגנות של השמאל והלהיט את הרוחות עם פוסטים מתלהמים. לאחרונה הוא גם מבקש בעמוד שלו תרומות למימון ההפגנות. "האריות" בינתיים פתחו עמוד משלהם, שם הם קוראים לגולשים למסור מידע על בוגדים ובין לבין מעלים פוסטרים של אריות סקסיים.

חנין זועבי

ח"כ חנין זועבי הושעתה לחצי שנה מהכנסת. צילום מסך
ח"כ חנין זועבי הושעתה לחצי שנה מהכנסת/צילום מסך

לח"כ זועבי אולי אין פייסבוק, אבל היא עדיין כוכבת רשת בקנה מידה ארצי. עשרות עמודי פייסבוק מוקדשים לה ("כולנו נגד חנין זועבי", "גירוש חנין זועבי", "חנין זועבי תעופי מהמדינה שלי"), כל ידיעה עליה מניבה אלפי תגובות נאצה, הציטוטים שלה משותפים בכל מקום - חלקם היו אפילו ציטוטים מעוותים, אבל מה זה חשוב: זועבי היא כבר אייקון. תמיד היא הייתה דמות שנויה במחלוקת, אבל מאז ההתבטאות שלה בנושא הנערים החטופים ("החוטפים הם לא טרוריסטים") היא הפכה לסמן הרוע הרשמי - ולביצת זהב של לייקים. כשהראפר רון SKY נשר העלה סרטון שבו הוא מקלל את זועבי, הוא קיבל עשרות אלפי לייקים - פי כמה מכל הסרטונים האחרים שלו גם יחד. כשאנחנו פרסמנו סרטון של חנין זועבי נקלעת לוויכוח במסעדה, הוא שבר שיאי צפייה במדור. "זועבי" היא מילת קסם ברשת: לא משנה מה תכתבו או תצלמו, אם זה כולל את חנין זועבי - כמות הלייקים שלכם תוכפל. נסו ותיהנו.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

רני רהב

רני רהב. אביב חופי
רני רהב/אביב חופי

ספק הקיטש הלאומי פורח ממש בעיתות משבר. מתחילת המבצע הוא מפציץ בפוסטים להעלאת המוראל, מעלה תמונות של חיילים מתחבקים וסרטוני הסברה ישראלית, מזמין את הגולשים לשלוח לו תמונות של ילדים מחזיקים שלטי תמיכה בצה"ל, ומשתף קופונים לרכישה בחנויות. חנויות של תושבי הדרום!

אין ספק שעמוד הפייסבוק של רני רהב הוא לבו הפועם של הקונצנזוס, במיוחד מפני שהוא הרבה יותר מינימליסטי קל לעיכול מהאישיות הרני-רהבית עצמה, ובימים כאלה יותר מתמיד, הוא העוגן של גולשים מכל המחנות. איך אפשר להתווכח עם 87 אלף אוהדים?

אורנה בנאי / אורלי ויינרמן / אסי עזר

אורלי ויינרמן. אביב חופי
אורלי ויינרמן/אביב חופי

בתקופה נפיצה כזאת, דרוש מעט מאוד כדי לעצבן. אורנה בנאי אמרה "אני שמאלנית הזויה שאוהבת כלבים וערבים", וקיבלה טוקבקים רצחניים ואיומים על חייה. אורלי ויינרמן כתבה בפייסבוק "מתביישת במדינה שלי" והפכה לשק חבטות של כל מי שאי פעם רצה להוציא את התסכול שלו על בלונדיניות עם ציצי גדול אבל לא הייתה לו את הלגיטימציה. אסי עזר צייץ בטוויטר "אנשים פה צועקים 'מוות לערבים' וזה עצוב" והטוקבקיסטים צרחו שיעיפו אותו מ"האח הגדול". שום עמוד פייסבוק של "מוות לבוגדים" או "עוכרי ישראל" אינו שלם בלי קולאז' של האנשים הנ"ל וקריאה לגרש אותם מהארץ. נראה שהטקטיקה הטובה ביותר לסלבס שמאלניים בתקופת מלחמה היא לדבוק בהעלאת תמונות חמודות של כלבלבים.

מוחמד זועבי

האחיין של חנין זועבי: "לא צריכים בוגדים מסריחים כמוך". צילום מסך
האחיין של חנין זועבי: "לא צריכים בוגדים מסריחים כמוך"/צילום מסך

כוכב הרשת האהוב על כולם הוא מוחמד בן ה-17, ערבי, קרוב משפחה של חנין זועבי וציוני נלהב. בתקופה שבה עדיין חיפשו את שלושת הנערים החטופים, העלה זועבי ליוטיוב סרטון בו הוא קורא לטרוריסטים להחזיר אותם ומביע את תמיכתו בישראל - וכבש את לב הגולשים הישראלים. כשיצא נגד חנין זועבי עצמה - אולי האישה השנואה ביותר בשיח הישראלי - הוא כבר נחשב סוג של משיח. ככה אנחנו אוהבים את הערבים שלנו - חמודים, ציוניים וחושבים שאנחנו מדהימים.

אברי גלעד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שהיה חביב השמאלנים, ואז חביב הימנים, ואז לא חביב של אף אחד, מושך לא מעט אש בפייסבוק שלו - במיוחד בשבוע האחרון: אחד הפוסטים האחרונים שלו, שבו פרסם מאמר אנונימי על המנהרות של החמאס, זכה לכמעט 20 אלף שיתופים - כמות בלתי נתפסת במונחי הרשת הישראלית. אמנם חלק גדול מהשיתופים והתגובות הגיעו דווקא מגולשים שלעגו לגלעד, זה לא משנה את המעמד שלו: כוכב רשת ופרשן "צוק איתן" חדש.

ג'ון סטיוארט

ג'ון סטיוארט מדבר על המלחמה בעזה. יוטיוב, צילום מסך
ג'ון סטיוארט מדבר על המלחמה בעזה/צילום מסך, יוטיוב

את ג'ון סטיוארט הישראלים צורכים בעיקר באינטרנט, במקטעים קצרים של 3-4 דקות שעוברים בפייסבוק מיד ליד עם הכותרת "גאון! חובה לצפות". מעטים אלה שממש מתיישבים מול המסך לצפות בתכנית שלמה שלו. אבל במבצע הנוכחי, סטיוארט הצליח בעיקר לעצבן את הגולשים הישראלים, עם המונולוג שלו נגד התקיפות בעזה. במהלך הקטע סטיוארט משווה בין המצב בעזה למצב בישראל ותוהה לאן אמורים להתפנות התושבים בעזה בזמן הפצצות. בעקבות הזעם ברשתות על הקטע, של מגיבים שהטיחו בו שהוא "יהודי עם שנאה עצמית", צילם סטיוארט קטע נוסף בתכניתו, שבו הוא יורד על אלה שביקרו אותו.

פארה בייקר

מתוך הטוויטר של פארה בייקר. טוויטר, צילום מסך
מתוך הטוויטר של פארה בייקר/צילום מסך, טוויטר

פארה בת ה-16 גרה בעזה ומתעדת בטוויטר שלה את שגרת ההפצצות - מה שמשך לעמוד שלה מעל 100 אלף גולשים מרחבי העולם שכבר השוו אותה לאנה פרנק. פארה מתעדת את ההפצצות ליד ביתה, מספרת על הפחד והייאוש ("אני חושבת שאמות הלילה", צייצה באותו לילה שתושבי עזה הגדירו בתור ההתקפה הקשה ביותר) ומתפללת לשלום אנשי חמאס ששומרים עליה. הסברה פלסטינית יותר טובה מזו אי אפשר אפילו להמציא.

ישראל כץ

שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ. קובי ליאני
שר התחבורה והבטיחות בדרכים, ישראל כץ/קובי ליאני

לא ממש ברור מה הקשר של שר התחבורה למבצע או מי בדיוק מתייעץ איתו מה לעשות, אבל לפי עמוד הפייסבוק שלו ישראל כץ הוא המפכ"ל של הגלקסיה. כל סטטוס שלו הוא קריאה נלהבת להילחם! כן! יש! וואו! פיצוצים! עשן! "לגדוע את ראש הנחש!", "להתיז את ראש המפלצת!" "אל תתנו פרס לטרור!" ועוד הרבה דימויים מרהיבים עם סימן קריאה. כיף בעמוד של כץ.

גדודי אל קסאם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוכבי הרשת האהובים על נשים, גברים וטף גם יחד. הם מייצרים לנו קליפים מצחיקים בעברית עילגת, הם מפרסמים טוויטים מגוחכים עם שגיאות כתיב - כולל אפיזודה שבה גולשת ישראלית עשתה להם הגהה. קטעים איתכם, תישארו. סתם, אין צורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully