וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס בשישה שיעורים

1.9.2014 / 18:01

אייטם שבחן את התנוחות המועדפות על הישראלים לקיום יחסי מין, היה הטריגר לקמפיין של תא העיתונאיות המכוון ישירות לאבי ניר: ”אתה גאה בכך שמאקו נראה כמו אתר פורנו?”. בינתיים, הכתבה הוסרה מהאוויר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"במאקו צריכים להרגע עם התכנים הסקסיסטים שלהם". מתוך הכרזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתבה בעלת אופי מיני אשר פורסמה אתמול (ראשון) באתר מאקו הורדה היום מהאוויר, זאת בשל מה שגורם באתר הגדיר כ"הבנה שהייתה כאן טעות". מדובר בכתבת על קמפיין של חברת קונדומים ששאלה "ישראלים" מה הן התנוחות האהובות עליהם. הזוכים בתחרות הצטלמו עם מלכת היופי באותן תנוחות. הכתבה תיארה את הקמפיין ופרסמה את התמונות.

הכתבה, בשילוב תמונות עירום מטושטשות של ידועניות אמריקאיות אשר דלפו לרשת ופורסמו היום גם באתרים נוספים, הובילו גם ללחץ מבחוץ וגרמו לתא העיתונאיות להפיץ כרזת רשת בה כיוונו חברותיו ישירות למנכ"ל קשת אבי ניר ונציגת בעלת השליטה בו דרורית ורטהיים. בכרזה נשאל ניר האם הוא גאה בכך שאתר מאקו "הפך להיות אתר פורנו", ו"כיצד הם משתפים פעולה עם החפצת נשים?".

גורמות בתא אמרו היום לוואלה! ברנז'ה כי למרות שהכתבה ירדה מהאוויר, אין בכוונתן להפסיק את הקמפיין. "במאקו צריכים להרגע עם התכנים הסקסיסטים שלהם, בעיקר בערוץ הגברים, שמובלטים בדף הבית. התכנים הללו הגיעו לשיא בפרסומת של הקונדומים אבל היא לא היחידה".

עוד מסרו היום בתא כי "מאקו הוא אתר מרכזי שמכיל חדשות וגם בידור, אבל גם בידור אפשר לעשות בטעם ועם גבולות ומבלי לשחק שוב ושוב על קלף הסקס. הקלף הזה, מראש, פונה לגברים, על גבן של נשים. הוא מציג אותנו כאובייקט מיני ותו לא". עוד נמסר כי "במקום לספק חדשות ובידור מאקו הפך למגשים הפנטזיות המיניות של הטרוסקסואלים. נשים רזות רזות, עירומות, ובתנוחות 'מפתות' מוגשות לכם על מגש במרחק קליק".

בקשת אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully