וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה גולשים שמים את האייפון שלהם במיקרוגל?

TECH

22.9.2014 / 16:09

מודעה שהופצה בטוויטר הכריזה כי בעלי ה-iOS החדש יכולים להטעין את האייפון דרך המיקרוגל. ואז, כמובן, התברר שמדובר במתיחה

מתיחת המיקרוגל: אייפון שרוף. טוויטר, אתר רשמי
כמה מהגולשים לקחו את המודעה ברצינות/אתר רשמי, טוויטר

אתר פורצ'אן ידוע בתור משכנם של טרולי אינטרנט מרחבי העולם. משתתפי האתר אוהבים להפיץ שמועות, לבצע מתיחות ובאופן כללי לבלבל ולעצבן את שאר גולשי האינטרנט -וכל זאת בתור קהילה מאוחדת. ב-2008 הם הפיצו שמועה שקרית שסטיב ג'ובס מת, ולפני שנתיים הם יצרו טרנד מזוייף לפיו המעריצות של ג'סטין ביבר חותכות את עצמן ומעלות את התמונות לטוויטר, כשלמעשה הפרופילים של המעריצות היו מומצאים. וכשחברת המשקאות האמריקאית "מאונטן דו" ערכה תחרות גולשים שתקבע מה יהיה השם של המשקה ההבא שלה, התאגדו משתתפי פורצ'אן לחבל בתחרות כדי שהשם הזוכה יהיה "סוכרת".

אז אחרי שבשנה שעברה הפיצו גולשי פורצ'אן את השמועה שה-iOS החדש הופך את האייפון שלכם לעמיד בפני מים, וגרמו לכמה אומללים תמימים להרוס לעצמם את המכשיר, הפורצ'אנים שוב יוצאים להזיק: הם הפיצו בטוויטר מודעה מזוייפת לאחד הפיצ'רים של מערכת iOS החדשה, שנקרא WAVE. לדברי ה"מודעה", שעוצבה כמו מודעות היח"צ של אפל, מי שהוריד את iOS החדשה ששוחררה לעולם ברביעי האחרון - יוכל לטעון את האייפון באופן אלחוטי, אם רק יחמם אותו למשך דקה וחצי במיקרוגל.

מתיחה ברשת מעודדת גולשים לחמם את האייפון שלהם במיקורגל. http://www.4chan.org/, אתר רשמי
מתיחה ברשת מעודדת גולשים לחמם את האייפון שלהם במיקורגל/אתר רשמי, http://www.4chan.org/

כמובן, אם תשימו את האייפון שלכם במיקרוגל אפילו לכמה שניות הוא יישרף - ולא משנה על איזו מערכת הפעלה הוא עובד. אבל הרעיון תפס - חלק מהגולשים התחכמו וצייצו ש"זה ממש עובד!", אבל היו גולשים שדיווחו שנפלו בפח ובאמת הכניסו את האייפון שלהם למיקרוגל - ועכשיו הוא הרוס.

אז בפעם הבאה שאתם רואים דיווח או מודעה שנראים לכם קצת מופרכים מדי - תבדקו קודם מאיפה הם צצו, מי אחראי עליהם, ולפני שאתם עושים מעשה דרסטי כמו לבשל את האייפון - תגגלו. ואגב, בלי שום קשר, קבלו טיפ טכנולוגי קטן: אם תדיחו את האייפון 6 החדש שלכם באסלה, הוא יקפוץ אליכם חזרה מהכיור עטוף ביהלומים רכוב על סוס ובעל יכולת להפוך לבלתי נראה. בהצלחה!

  • עוד באותו נושא:
  • מתיחות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully