וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולש מאיים לחשוף תמונות עירום של אמה ווטסון

קהילת פורצ'אן האינטרנטית, שהדליפה בזמנו את תמונות העירום של ג'ניפר לורנס ושאר כוכבות, מאיימת לחשוף את תמונות העירום של ווטסון - כעונש על הנאום הפמיניסטי שלה

אתר מאיים לחשוף תמונות עירום של אמה ווטסון. http://www.emmayouarenext.com/, אתר רשמי
מתוך האתר emmayouarenext/אתר רשמי, http://www.emmayouarenext.com/

אחרי שההאקרים של קהילת פורצ'אן האינטרנטית הפיצו את תמונות העירום של ג'ניפר לורנס וקייט אפטון, עכשיו הם מאיימים לחשוף את השחקנית הבריטית אמה ווטסון ("הארי פוטר"). כך מדווח האתר Death and Taxes.

ווטסון, פמיניסטית חרוצה, הופיעה בתחילת השבוע בכנס האו"ם כדי לדבר על זכויות הנשים ועל החשיבות של מעורבות הגברים בנושא. "גברים, שיוויון מגדרי זה גם האחריות שלכם", היא אמרה בנאומה, "כדי שהבנות שלכם, האחיות שלכם והאימהות שלכם יהיו חופשיות מאפלייה, אבל גם כדי שהבנים שלכם יהיו רגישים ואנושיים".

כמה מהגולשים ב"פורצ'אן", כנראה, לקחו קשה את הנאום של ווטסון. פורצ'אן היא קהילה אינטרנטית שמאכלסת האקרים, טרולים, חובבי מתיחות ושאר גולשים שאוהבים לעשות בלגן ולפעמים משתפים פעולה במתיחות רשת שונות (כמו המודעה המזוייפת שהפיצו, לפיה אפשר להטעין את האייפון באמצעות חימום במיקרוגל - מה שגרם לכמה בעלי אייפון לשרוף לעצמם את המכשיר). גם הדליפה וההפצה של תמונות העירום של ג'ניפר לורנס, קייט אפטון ומפורסמות אחרות, שהרעישה את הרשת בחודש האחרון, היא מעשה ידיהם של גולשי פורצ'אן. עכשיו אמה ווטסון היא "הבאה בתור".

אמה ווטסון על השטיח האדום, 2013. GettyImages
מעיזה לדרוש זכויות. ווטסון/GettyImages

כמה מגולשי פורצ'אן פצחו בקמפיין הכפשה נגד ווטסון, כעונש על הנאום הפמיניסטי שלה. הם הפיצו ידיעות שקריות על מותה בטוויטר, כתבו עליה תגובות פוגעניות, ואחד מהם הודיע באתר כי ברשותו תמונות עירום של ווטסון, והוא עומד לחשוף אותן בקרוב. "הכלבה הפמיניסטית הזאת הולכת להראות לעולם שהיא זונה בדיוק כמו כל אישה אחרת", כתב בתגובה גולש אחר.

להודעה על החשיפה המתקרבת צורף לינק לאתר שנקרא emmayouarenext - "אמה ווטסון את הבאה בתור". באתר מופיעה ספירה לאחור שעומדת כרגע על שלושה ימים ו-12 שעות - וכשתסתיים הספירה, לדברי הגולש שיצר את האתר, ייחשפו תמונות העירום של ווטסון. בתחתית המסך מופיע הלוגו של פורצ'אן. אמנם, ייתכן שמדובר באיומי סרק ושהגולש סתם המציא את עניין התמונות, אבל אחרי הדלפת הענק הקודמת, יש לווטסון סיבה לחשוש. וגם אם לא ייחשפו שום תמונות - עדיין, ההתגייסות של קהילת פורצ'אן נגד שחקנית שדיברה על זכויות נשים היא מקוממת ומטרידה. גם אם אין תמונות עירום, המסר שהם שולחים הוא ברור ואכזר: אם את תעזי לדרוש כבוד וזכויות, נפשיט אותך עירומה לפני כולם.

עוד בנושא:
אם אנחנו מסתכלים על תמונות העירום שדלפו - גם אנחנו שותפים לפשע?
אם מישהו העלה תמונה חושפנית שלכם לרשת - על מי חלה האחריות?
איך אפשר למנוע גניבת תמונות מהטלפון/מחשב שלכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully