וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצל זועם על סרטון יוטיוב שמשפיל את זוגתו: "אשבור לו כל עצם בגוף"

יואב אליאסי פרסם פוסט ובו הוא מצהיר כי אם לא ייעצר יוצר הסרטון הפוגעני, הוא ייקח את החוק לידיים. ויש לו גם חשודים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקליפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

יואב "הצל" אליאסי נקלע ללא מעט מריבות רשת בשנה האחרונה עם גולשים אחרים, אבל הפעם נראה שהמלחמה עלתה שלב: אחד מיריביו, עדיין לא ברור מי, הכין קליפ אנימציה שתוקף גם את בת זוגו של אליאסי, הדוגמנית לין מור.

הסרטון, שהועלה על ידי משתמש המכנה עצמו B.I.G MONEY, משתמש בקטעים מתוך קליפ של ההרכב "טוקסיק" בו משתתפת מור, ומשלב בהם דימויים פורנוגרפיים ואיברי מין של חיות, כשברקע יוצר הסרטון שר דברי זימה אלימים כלפיה. הסרוטן נטפל אמנם למור, אך בבירור נועד לפגוע בעיקר באליאסי - הוא מוצג בקליפ כשהוא מושתל בסצנות פורנוגרפיות וקטעי עירום משפילים, וגם מילות השיר תוקפות אותו בקללות.

הסרטון:

את הקליפ מצאה מור עצמה ברשת, ושלחה אותו המומה ופגועה לבן זוגה. אליאסי רתח מזעם, ומיהר לפרסם פוסט חריף בנושא. "אני מודיע חד וחלק שאם מי שעשה את הווידאו הזה לא נעצר בשבועיים הקרובים (ברגע זה אני מגיש תלונה) אני לוקח את החוק לידיים ושובר לו כל עצם בגוף", כתב בעמוד הפייסבוק שלו, מתחת לסרטון המצורף. בפוסט ציין אליאסי שכבר יש לו חשוד במעשה. הוא לא מציין בפוסט מי החשוד, אבל ברור מהם לדעתו המניעים לכך: "לשמאלנים אין אלוהים", הוא כותב, "הם עושים פה מה שבזין שלהם ולא משלמים את המחיר".

"לא אכפת לי שעושים עליי דברים", אומר אליאסי בשיחה עם וואלה!טק, "אבל כשפוגעים באנשים שחשובים לי, זה כבר הגבול. בעולם התחתון יש חוק – לא פוגעים בנשים וילדים, וכנראה שמי שעשה את זה לא מכיר את החוק הזה".

אמרת שיש לך חשוד - מי החשוד שלך?
"יש פעיל שמאל ידוע בשם ברק כהן, שהטריד בזמנו גם את דני דנון. הוא עשה עליי בעבר סרטון שמאוד דומה לזה שהתפרסם עכשיו, וכבר הגשתי עליו תלונה. אני לא יודע אם זה באמת הוא, אבל לאט לאט אני מחבר את החתיכות של הפאזל".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לדברי אליאסי, זו לא הפעם הראשונה שהמתנגדים שלו פוגעים גם באנשים הקרובים לו, ופעם אחת פעילת שמאל אפילו ירקה לתוך רכבו בזמן שישב שם עם בת זוגו וילדיהם. "זה משהו שאני סופג באופן יומיומי", הוא אומר, "אני אזרח שומר חוק, אבל הגשתי כבר מאה פעם תלונות במשטרה נגד אנשים שהטרידו אותי והמשטרה לא עשתה כלום. אז הגיעו מים עד נפש. החלטתי שהפעם, אם לא מטפלים בתלונה הזאת, אני לוקח את החוק לידיים, ויהיה מה שיהיה".
שזה בדיוק משרת את התדמית שבה אתה נלחם, של מישהו אלים.
"אני לא, אבל אם כבר הדביקו לי את התדמית הזאת אני אשחק איתה עד הסוף".
ומה אם בסוף התברר שיוצר הסרטון הוא ילד מתלהב בן 12?
"זה לא ילד בן 12. אני לא חושב שילד בן 12 יגיד דברים כמו 'חוזליטו החמור' בסרטון, או שישים תמונות של אנסים בהודו. אבל אשמח אם למישהו יש מידע בנושא שיוכל לשלוח לי".

כשפנינו לחשוד העיקרי של אליאסי, עורך הדין והפעיל החברתי ברק כהן, הוא אמר שהוא לא עומד מאחורי הסרטון ואף נגעל ממה שמופיע בו. "לא הייתי מעלה סרטון כזה, ולא בגלל חשש או פחד ממנו, אלא חשש אמיתי מהגזרה הפמיניסטית", אמר כהן לוואלה!טק, "זה סרטון מיזוגני ברמות קשות". כהן ציין גם שכאשר הוא מבצע פעולה, היא גלויה ולא תחת שם בדוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully