וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה ריו באמת אומר במשחק "סטריט פייטר"?

הקומיקאי פיט הולמס עושה פארודיות רשת על עולם הגיקים, ועכשיו הוא מפציץ בסדרת ראיונות עם הדמויות מ"סטריט פייטר". צפו

פיט הולמס הוא קומיקאי לגיקים. אתם אולי מכירים אותו מהסרטון בו פרופסור אקסבייר מהאקס-מן מפטר את וולברין. הולמס כתב ויצר את הסרטון ואף משחק בו את אקסבייר,והסירטון לקוח מתוכנית הטלויזיה שלו The Pete Holmes Show המשודרת בערוץ TBS מיד אחרי התוכנית של קונאן או'בריאן (שגם סייע להולמס לקבל את התוכנית). בסרטונים שעשה עם חבורת college humor הוא משחק את באטמן, בפארודיה על סרטי באטמן של כריסטופר נולאן.

הפיטורים של וולברין:

הפארודיה על באטמן:

אחרי שסיים עם גיבורי על וגיבורי אקשן, הולמס התפנה לרדת על גיבורים אחרים החביבים על הגיקים - גיבורי משחקי וידאו. הראשונים לקבל פארודיה - הדמויות מ"סטריט פייטר". בסדרת סרטונים חדשה, הולמס עושה מיונים לדמויות המוכרות ממשחק הוידאו. מכיוון שבמשחק מדובר בטורניר קרבות רחוב, הולמס הוא הבירוקרט שלפני הקרבות מבקש מהלוחמים לשנות דבר או שניים בפעולותיהם כדי שיוכלו להירשם לקרב. כל השאלות שהוא מעלה הן שאלות שכל שחקן בסטריט פייטר שאל את עצמו כבר כששיחק, ונהדר לשמוע עוד חובב משחקים מתייחס לעניין ואף מחייה את הדמויות שיענו.

כך למשל, הוא מתעניין אצל ריו מה לעזאזל הוא אומר בזמן שהוא נלחם (את ריו, אגב,משחק מעולה מארק פול גוסלר, המוכר כזאק מ"הצילצול הגואל"), את הלוחם קן הוא שואל למה בכלל צריך אותו אם הוא נלחם בדיוק כמו ריו, ועם צ'אן לי הוא פשוט מבקש שתעשה תנועו שפחות יגרו את הצופים. שווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully