וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט רע: פארודיה על סרטוני ההפחדה של החמאס

TECH

9.7.2014 / 17:21

זוכרים את סרטוני ההפחדה העלגים של החמאס? אז עכשיו יש גם גרסה ישראלית. תיזערו!

קרדיט: טל בוחבוט

קשה שלא לחבב את סרטוני ההפחדה של החמאס. הם כל כך מתאמצים, כל כך משתדלים, משקיעים בגוגל טרנסלייט, שמים אפקטים של פיצוצים, מביאים קריין עם קול מפחיד - ובסוף תמיד יוצא להם סרטון קורע מצחוק ומילים כמו "טיגועי ההתבאדות". השילוב הזה בין פאתוס דרמטי לבין דלות החומר ושגיאות הכתיב יוצר קומדיה טהורה:

גם את טל בוחבוט מבאר שבע הסרטונים האלה מצחיקים, אז הוא חשב, למה שלא נעשה סרטונים כאלה עבור הצד שלנו. הרי ממילא כולם מתלוננים שההסברה הישראלית לוקה בחסר, אז אולי אנחנו פשוט צריכים להעתיק קצת מההסברה הפלסטינית. אז הוא יצר את הסרטון הנ"ל - סרטון הפחדה לואו-טקי ועילג לתושבי עזה.

"כשראיתי את האימה בעיניי הציבור הישראלי בזמן פרסום קלטות האימה של חמאס, הבנתי שהמלחמה הבאה תיהיה פסיכולוגית, ופה גם האזרח הקטן ביותר יכול לתרום את חלקו", הוא מספר, "הסרתי את הכפפות, והבטחתי לעצמי שאם אני לא מסיים להכין את הסרטון הזה תוך 5 דקות, אני מפסיק - כי זה המקסימום שראוי להשקיע על מנת לקבל תוצאה מביכה כל-כך".

קשה להאמין, אבל בוחבוט הקליט בעצמו את הפסקול המהודר והוא אף מציין שאין לו שום ציוד משוכלל שבעזרתו יצר את הסרטון. ביתי לגמרי. לא נותר אלא להציע לצה"ל להרים את הכפפה ולהפיץ את הסרטון, לפני שיהיה מאוחר מדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully