וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויראלי: הילדה עם האחיזה החזקה בעולם

TECH

27.7.2014 / 9:52

אם תיעדה את בתה הפעוטה מתיישבת על מתקן מסתובב בלונה-פארק - ונשארת לשבת עליו גם כשהוא מתהפך. המגיבים לסרטון זעמו: "התעללות, היא יכלה ליפול ולמות". צפו

הגולשת סיירה ביקרה עם ילדיה ביריד לונה פארק, אשר אחד ממתקניו היה גליל ענק מסתובב שעליו הילדים אמורים ללכת - כמו אוגרים. אלא שבתה הפעוטה של סיירה בחרה דווקא להתיישב בתוך הגליל - והחלה לנסוע עליו. לא ברור איך היא הצליחה להחזיק את עצמה גם כשהתהפכה - בעזרת הידיים או הרגליים - אך התוצאה מצחיקה ומפתיעה. לאחר שירדה מהמתקן, כשאימא ההמומה מתפקעת מצחוק, הכריזה הילדה בהחלטיות: "אני אוהבת את המתקן הזה, אימא!"

את המגיבים הסרטון קצת פחות הצחיק. "התעללות בילדים", כתב אחד. "האימא הכי גרועה בעולם". "היא יכלה ליפול ולשבור את המפרקת - ואת מצלמת וצוחקת?" בשלב מסוים הצטרפה האימא לתגובות וניסתה להתגונן. "היטואציה יכלה באמת להיגמר באסון, אבל היא לא!" כתבה בתגובות, "אתם לא יכולים לדעת איך תתנהגו במקרה כזה עד שהוא לא יקרה לכם. אם הייתי רצה לעברה בפאניקה ומנסה לטפס למתקן, היא הייתה יכולה להיבהל, להרפות מהאחיזה וליפול. וזה ששומעים אותי צוחקת? זה צחוק של הקלה ואושר, זה לא הופך אותי לאימא רעה".

  • עוד באותו נושא:
  • יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully