וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-ה-בה, פתאום היא מתפרצת, כמו חזייה

חגורת הצניעות, מאחורייך: היפנים המציאו חזייה שנפתחת רק במקרה של אהבת אמת, אחרת את נשארת נעולה בפני הבחור. וואו תודה

חזייה חכמה של Ravijour. יוטיוב, צילום מסך
חזייה חכמה של Ravijour/צילום מסך, יוטיוב

כל בחורה מכירה את הרגע הזה. גבר פותח לך את החזייה, ופתאום את קולטת - רגע אחד, זו לא אהבת אמת! האיש הזה לא יהיה בעלי הנצחי ואב ילדיי, שאיתו אזדקן באושר ובסיפוק על כיסא נדנדה בגינה! לעזאזל, לו רק החזייה שלי הייתה נשארת סגורה ומצילה אותי מהבחירה הבינונית הזאת!

ובכן, לא עוד. חברת הלבשה תחתונה יפנית בשם Ravijour פיתחה חזייה מיוחדת בשם "True Love Tester" - בודקת אהבת-אמת, או לפחות מהירות דופק: נתוני הדופק שלך נשלחים מהחזייה לאפליקציה בסמארטפון, האפליקציה מנתחת אותם, ואם היא מחליטה שהלב שלך דופק מספיק מהר - החזייה תשחרר את הנעילה שלה ותאפשר לך להתחרבש כאוות נפשך. כלומר, מפתחי החזייה מניחים שדפיקות לב מואצות = אהבת אמת. ברור. וגם לחיים סמוקות, לשון משורבבת וציורים של לבבות שעפים לך מהאוזניים. נו, יפנים.

סרטון ההדגמה:

בקיצור, החזייה הזאת נוצרה כדי להיות ההורה הקרצייה שלא מרשה לך להתמזמז לפני שווידאת שלדייט שלך יש עבודה קבועה והוא בשל להתמסד. על פחות מאהבת אמת לא זוכים בפרס הציצי, אדוני. למרבה התדהמה, אף יפני לא פיתח תחתוני גבר שנפתחים רק במקרה של אהבת אמת, כי אז המין האנושי ייכחד. כמו בתקופת חגורת הצניעות העתיקה, את המנעול שמים רק על הבחורה. קודם תעשה שיעורי בית, אחרי זה תקבל עוגייה, בינתיים נעלתי את הצנצנת בארון!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

רק לפני חודשיים, כזכור, התבשרנו שמיקרוסופט עובדים על פיתוח חזייה שמזהה רגשות - אלא שהיא מיועדת, על פי דיווחים, לאבחן אם בא לך לזלול או לא, ולהתריע על כך, כדי שתרסני את עצמך ותוכלי להימנע מהשמנה. נראה שלמפתחי חזיות נורא חשוב שבחורות ישמרו על הגזרה ולא יהיו שרלילות. אכן מטרות נשגבות, אבל היי, מה עם לפתח חזייה שלא גורמת לנו לרצות להתאבד בסופו של יום עבודה ארוך עם סימני רצועות על הגב? את זה לא דחוף לאף ממציא גאון לפצח? אולי בעידן הבא. בינתיים, נסתפק בלחכות לתחתונים שיחנכו אותנו לשים מסקרה ולאכול בפה סגור. תודה לכם, ממציאים גאונים שלנו, היה שווה לחכות למאה ה-21.

  • עוד באותו נושא:
  • חזייה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully