וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם המחשב שלכם מוכן לויסטה?

18.12.2006 / 0:42

אתר CNET מציע בדיקה מקוונת של התאמת המחשב שלכם למערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט בשלוש רמות עוצמה

CNET השיקו לאחרונה שירות חדש ומועיל: בדיקת מוכנות המחשב שלכם לויסטה, מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט. השירות בודק את החומרה שברשותכם ואומר לכם האם המחשב שלכם מתאים להרצת ויסטה. התוצאות מתקבלות בשלוש רמות עוצמה: בסיסית, מיינסטרים, וחובבי טכנולוגיה.

מחשב שעובד ברמה הבסיסית יוכל להריץ את ויסטה, אבל לא במהירות רבה ואולי ללא ממשק Aero המהולל. מחשב שעובד ברמת המיינסטרים יוכל להריץ את Aero, אבל עשוי להיות מעט איטי ולא להריץ יישומים מסוימים (טוב, משחקים מסוימים). מחשב ברמת חובבי טכנולוגיה יריץ הכל.

הבדיקה היא פרטנית. CNET לא רק אומרים לכם האם המחשב שלכם מתאים, כי אם גם מה תידרשו לרכוש כדי לשדרג אותו לכל אחת מהרמות. המערכת בודקת את הנתונים הבאים: מעבד, מהירות מעבד, זיכרון, כרטיס מסך, גרסת [[DirectX]], מקום פנוי בכונן הקשיח, נפח הכונן הקשיח, הימצאות DVD, וכרטיס קול.

בבדיקה שלנו, המחשב שנבדק (מחשב בן קצת יותר מחצי שנה שהיה די מתקדם כשנרכש) עבד ברמה הבסיסית בכל הסעיפים פרט למקום הפנוי בכונן הקשיח. ברמה הבינונית היא כשל בכרטיס המסך והזיכרון. ברמה המתקדמת הוא כבר נכשל גם במעבד ובנפח הכונן הקשיח (אם כי נראה שהבדיקה של CNET בודקת רק את כונן המערכת. דווקא יש במחשב הנבדק יותר מ-120 הגיגה הדרושים).

בדקו גם אתם את מחשביכם ואמרו לנו מה יצא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully