וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו את ה-PS3, תנו Wii

27.12.2006 / 15:36

ברחבי ארה"ב מופיעות מודעות בהן רוכשי PS3 מנסים להחליף את הקונסולה החדשה שלהם תמורת Nintendo Wii

מי היה מאמין שנגיע לימים כאלה? בלוגרים בדקו וגילו שבאתר המודעות הפופולרי Craigslist התפרסמו בימים האחרונים עשרות מודעות בהן מבקשים בעלי PS3 להחליף את הקונסולה שלהם תמורת Wii של נינטנדו וההפרש בעלות בין שני המכשירים. וכבר החלו להופיע גם דיווחים על כך שספסרים שרכשו קונסולות פלייסטיישן 3 מחזירים אותן לחנויות. מסתבר שהשוק - שאמור היה להמתין לפלייסטיישן החדשה בקוצר רוח - לא מגיב בהתלהבות הצפויה.

כל העניין נחשף בבלוג Gigagamez. לאחר מנכ"ל חברת Sphere אמר לבלוגרים שיש מגמה של החלפת פלייסטים ב-Wii, החליט הבלוגר ג'ייסון מקמאסטר לבדוק באתרי קרייגזליסט השונים. באוסטין מצא מקמאסטר רק שישה שרוצים לבצע את ההחלפה, אבל בסן פרנסיסקו נמצאו 48 בעלי PS3 שכולם רוצים מאד להחליפו בוויי.

העיתון Hamilton Spectator יצא לבדוק את מצב המכירות של הפלייסטיישן וגילה נתונים מפתיעים. למרות שכל המלאי שהיה בחנויות ביום ההשקה אזל מיד, הגיעה מאז אספקה נוספת של קונסולות. בחנות בסט ביי בעיר ברלינגטון, לדוגמה, היו שלוש קונסולות במלאי כשכתבת העיתון באה לבדוק. הכתבת מספרת על אדם שעמד 18 שעות בתור כדי לרכוש PS3 ולמכור אותו באיביי ברווח יפה. אבל אף אחד לא קנה את הקונסולה, וכעת הוא רוצה להחזיר אותה לחנות. באותה החנות, אגב, אזלו הקונסולות של נינטנדו.

הדיווחים האלה, שמופיעים יותר ויותר בימים האחרונים, עומדים בניגוד להסבר הנפוץ ביותר בנוגע להצלחה הרבה של Wii לעומת PS3. ההסבר הנפוץ ביותר עד כה היה המחסור בקונסולה החדשה של סוני לעומת הזמינות היחסית של Wii. כעת נראה שההשפעה העיקרית של המחסור היתה הפגיעה במוניטין של הפלייסטיישן. נתוני המכירות הלא מרשימים מצטרפים לביקורות הנלהבות מה-Wii ולחשש מהמחיר הגבוה של הפלייסטיישן, שעולה פי שתיים מהקונסולה החדשנית של נינטנדו.

נראה שבעוד סוני בנתה את הקונסולה החזקה ביותר, המרשימה ביותר והיקרה ביותר, ההתמקדות של נינטנדו בבניית הקונסולה הכיפית יותר השתלמה. ובגדול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully