וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנו PS3 ברשת... עכשיו!

4.1.2007 / 2:32

זוכרים את הטענות שהקונסולה של סוני מוכרת פחות בגלל בעיות זמינות? ובכן, אפשר להזמין אותה מ-Best Buy האמריקאי...

זה קצת עצוב וקצת שמח, מה שקורה עם הפלייסטיישן 3. הקונסולה שהיתה אמורה לכבוש את העולם יצאה לשוק בקול תרועה רמה. אנשים חיכו ימים בתור. אנשים הלכו מכות בחנויות.

ומספר שבועות לאחר מכן? בסט ביי האמריקאי ישלח לכם קונסולה תוך יום. כן, תוך יום. כך חולפת תהילת עולם? אנחנו לא רוצים למהר להספיד את ה-PS3, אבל כרגע זה לא נראה טוב.

אבל מה שלא טוב לסוני, כן טוב לצרכנים. עדיין מדובר במוצר מרשים עם יכולות מרהיבות וליינאפ יפה של כותרים נוכחיים ועתידיים.

האם זה רלוונטי גם לצרכן הישראלי? כן. כפי שפירטנו בכתבה "משלוח מאמריקה", ניתן להשתמש במספר שירותים שונים להזמנה לארץ דרך האינטרנט, גם כשמדובר במוצרים אותם החנות לא שולחת לחו"ל.

כמה זה יעלה לכם?

בסט ביי מוכרים את הקונסולה, בגרסת 60 הגיגה, במחירה הרשמי: 600 דולרים. תוסיפו 15 אחוז מכס, ותקבלו מחיר של 690 דולרים. באתר EZBUYUS גובים 7 דולר לליטרה, ומשקל המשלוח של ה-PS3 הוא כ-30 ליטראות. זה אומר 210 דולרים דמי משלוח ומחיר כולל של 900 דולר.

זאת אומרת שאתם יכולים לרכוש לעצמכם PS3 בפחות מ-4000 ש"ח. כבר שמענו על חנות אחת לפחות בארץ שמוכרת את הקונסולה ביותר מ-6000 ש"ח.

אם אתם לא יכולים לחכות לתחילת האביב, אז אמורה הקונסולה להיות מושקת באיזורנו, נראה לנו שהזמנה מקוונת היא הברירה הנכונה בשבילכם. עשויות להיות בעיות תאימות עם משחקים שיופצו בארץ, ואנחנו בספק האם יבואנית סוני בישראל תיתן אחריות למוצר שנרכש כך... אבל כאמור, מדובר באופציה לאנשים שלא מסוגלים לחכות.

הערה אחת: הקונסולה נמצאת במלאי בעת העלאת הכתבה. לאור העובדה שהידיעה כבר עלתה ל-digg, יש סיכוי סביר שעד שתראו את הכתבה הזאת, המלאי ייגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully