וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות אתרים ישראלים נפרצו על ידי קראקרים מוסלמים

ליאור הנר

17.1.2007 / 10:28

רוב האתרים שנפרצו מאוחסנים על שרתים של קווי זהב

קבוצת קראקרים מוסלמים שוב פרצה אמש לכמה עשרות אתרי אינטרנט ישראלים בתקיפת השחתה (defacement) והחליפה את עמודי הבית שלהם. האתרים שנפרצו מאוחסנים על שרתים של ספקית האינטרנט קווי זהב. אתר להלה נמצא על שרת עצמאי. בשנה האחרונה אירעו מספר רב של פריצות לאתרי אינטרנט אך בכל המקרים היה מדובר בשרתים שאחסנו מספר רב של אתרים קטנים.

דף הבית ששתלו הפורצים כלל את דגל פלסטין וכיתוב ערבי. בנוסף, נכתב באנגלית "עבור ילדי לבנון" ו"אלוהים לא יסלח לכם". כמו כן, נכתב שם הקבוצה שביצעה את הפריצה, Cold-z3ro, וניתן קישור לאתר האינטרנט 4azhar שכולל חומר עיון ודרשות מוסלמיות.

בין האתרים שנפרצו: אתר שיתוף הקבצים ברשת אימיול "להלה" (www.lala.co.il), שבפורום התמיכה שלו נכתבו דברי אזהרה לגבי קבצים נגועים שהועלו על יד הפורצים לשרתי האתר. "אותם פורצים מריצים מספר סקריפטים על השרת. כמו כן, הם הכניסו קובץ הורדה. במידה שהורדתם אותו, אין להפעיל אותו ולמחוק אותו מיידית. במידה שקיבלתם הודעה על הורדת הקובץ, לחצו מיידית על ביטול", כתב מנהל האתר.

עד כה, הוחזרו דפי הבית המקוריים בחלק גדול מהאתרים שנפרצו אך ישנם עדיין מספר אתרים קטנים בהם עדיין מופיע עמוד הבית שהעלו הפורצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully