וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטושופ ברשת בחינם

1.3.2007 / 0:48

באדובי מתכננים להעלות את תוכנת הגרפיקה המצליחה פוטושופ כיישום רשתי חינמי תוך חצי שנה

בראיון עם אתר CNET הודיע מנכ"ל חברת אדובי ברוס צ'יזן שהחברה מתעתדת להעלות לרשת גרסה חינמית של תוכנת עריכת התמונות הפופולרית פוטושופ תוך חצי שנה. החברה מתכוונת להרוויח מהיישום באמצעות פרסומות.

יש כיום ברשת מספר אתרים שמאפשרים עריכה מקוונת של תמונות, אך אף אחד מהם לא נהנה ממוניטין ונתח שוק שמתקרב לזה של פוטושופ, אחת מתוכנות הגרפיקה הפופולריות בעולם.

הגרסה החינמית מיועדת להיות גרסת לייט של היישום המוכר, והיא מצטרפת לליין החדש של יישומי אדובי שניתנים לשימוש חינמי ברשת. Adobe Remix, שירות עריכת הוידאו המקוון החדש של החברה, הועלה באתר שיתוף התמונות והוידאו הפופולרי [[Photobucket]].

יש במהלך הזה הכרה בקיומם של לקוחות ברשת שלא מוכנים לשלם על יישומים כגון פוטושופ כל עוד עומדים לרשותם יישומים חינמיים מתחרים. "אנחנו מבינים שיש שם לקוחות", אומר צ'יזן, "ואנחנו מבינים שהם לא ישלמו לנו ישירות. אבל נוכל להשתמש במודל של הכנסה מפרסומות".

המתחרה הישיר הגדול ביותר עמו מתעתדת אדובי להתמודד הוא שירות פיקאסה של גוגל, שכולל תוכנה למחשב המשולבת עם יישומים רשתיים ואשר הגרסה החדשה שלה קוראת קבצי פוטושופ.

צ'יזן מאמין שהסיכויים של חברתו טובים. הוא אמר ל-CNET ש"אם נציע גרסה רשתית של פוטושופ עם מותג פוטושופ שהיא טובה יותר פוטנציאלית מפיקאסה, סביר להניח שמשתמשים יבחרו בה בגלל האמונה במותג פוטושופ והאיכות הנתפסת של המותג".

בחודשים האחרונים הודיעה חברת מיקרוסופט שבכוונתה להעלות לרשת גירסת לייט חינמית של יישומי אופיס שמשלבת יישומים רשתיים עם יישומי מחשב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully