וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוטמייל משתדרג

שירות הוובמייל של מיקרוסופט יוצא מימי הביניים ומתקרב להשוואת תנאים עם שאר העולם

חברת מיקרוסופט אמנם צמצמה את כמות השירותים הממותגים בשם Live, אך היום מתווסף אל הקבוצה המצומצמת מוצר חדש – הוטמייל. הגרסה החדשה של שירות הדואר האלקטרוני מבית הענקית מרדמונד הופכת מ-MSN Hotmail ל-Windows Live Hotmail, ועם השינוי באים גם השדרוגים.

אחרי שג'ימייל קבעה בשבילנו שתיבת הדואר האלקטרוני צריכה הרבה נפח, מיקרוסופט משדרגת גם את הוטמייל לקיבולת של 1024 מגהבייט – מספיק בשביל מרבית המשתמשים הפשוטים. מעבר לכך, הגרסה החדשה תורגמה ל-36 שפות, ביניהן גם עברית. הממשק העברי לא זמין עדיין, אבל בימים הקרובים זה ישתנה.

בנוסף, בהמשך החודש תושק גם גרסת בטא של תוסף לאאוטלוק, אשר תאפשר ניהול תיבת דוא"ל מקוונת ישירות מהתוכנה. לאלה שנמצאים בדרכים תהיה גם אפשרות לגשת בצורה בטוחה לתיבה שלהם דרך הפורטל הנייד של שירותי הלייב – mobile.live.com.

חוץ מהשינויים הגדולים, יש בגרסה החדשה של Live Hotmail מספר דברים נוספים שנועדו לשפר את חווית המשתמש. הממשק הפך דומה יותר לאאוטלוק אותו רובנו מכירים כבר, יש בדיקת איות אוטומטית, תמיכה בניגון קבצי אודיו מתוך התוכנה
במיקרוסופט מבטיחים שזו רק ההתחלה. בשבועות הקרובים תושק תוכנה חינמית מבית החברה, אשר תהווה תחליף מלא לתוכנות האאוטלוק אקספרס ו-Windows Mail בחלונות ויסטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully