וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

EA: אנחנו משעממים אתכם

מנכ"ל חברת המשחקים הגדולה בעולם מדוכא ממצב התעשייה, איכות המשחקים ורמת החדשנות

במשך שנים רבות שומעים בכירים בחברת EA – מפיצת המשחקים הגדולה בעולם, בעלת אולפני פיתוח גדולים משלה – כי בקהילת המשחקים לא אוהבים אותם כל כך. הסיבה לרגשות האלה היא ש-EA מזוהה מאוד עם מגמת מחזור חומרים מדי שנה, עם שינויים קוסמטיים קלים, רק בשביל להרוויח עוד קצת כסף. דוגמאות טובות לכך הם כותרים המגיעים מבית EA Sport, כגון פיפ"א ו-NBA.

עד כה, ניסו בחברה להכחיש, להפריך ולהתעלם באופן גורף מהטענות, ואילו עכשיו קרה משהו מוזר. המנכ"ל החדש של החברה, ג'ון ריצ'יטיילו, התראיין ל-Wall Street Journal ואמר מספר דברים שגרמו להרמת גבות בכל התעשייה, ביניהם גם טענה ש"אנחנו משעממים אנשים למוות ומייצרים משחקים בהם קשה יותר ויותר לשחק".

הטענה המרכזית של ריצ'יטיילו היא שאין מספיק חדשנות בתעשייה הזאת, ואם המפתחים לא יתעשתו ויתחילו לייצר משחקים מקוריים ומעניינים יותר – הם יאבדו את הקהל שלהם לטובת אמצעי בידור אחרים. מדובר לא רק על המשחקיות עצמה, אלא גם עם הנורמה של כותרים ב-50-60 דולרים אשר מספקים כ-40 שעות משחק לצרכן הפשוט. המנכ"ל שיבח כותרים כמו Guitar Hero, World of Warcraft ו-Rock Band (אותו תפיץ EA), אך נימת דבריו לגבי מרבית המשחקים הייתה שלילית למדי. הוא גם תקף את מגמת הפיתוח של משחקי המשך, באומרו כי זו אסטרטגיה נכונה רק אם הכותרים החדשים יהיו חדשניים יותר מקודמיהם – דבר בו EA עדיין לא כל כך טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully