וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו אותם: האייפודים החדשים

דידי חנוך

5.9.2007 / 21:34

רוצים הכרזות אפל? הנה הן: נאנו עם מסך גדול, אייפוד עם נפח גדול יותר, אייפון בלי טלפון ואייפון זול יותר

על ההכרזות בארוע האייפודים של אפל ניתן בהחלט לומר שהן השתפרו ככל שהארוע התקדם. בידיעה הזאת נסקור את הכרזות החומרה, וכל הדברים שמסביב מובאים בידיעה נפרדת.

שאפל קומוניסטי

השדרוג לו זכה ה-Shuffle, הנגן הקטנטן ונטול המסך של אפל, הוא צבעים חדשים. השאפל האדום מצטרף לחבריו הגדולים יותר כחלק מקמפיין RED של בונו, במסגרתו ייתרמו אחוזים מהרווחים לעניים באפריקה. פרט לכך, אין שינויי מפרט - המחיר עודנו 79 דולרים, והנפח הוא 1 גיגה-בייט.

נאנו רחב ונמוך

הנאנו, לעומת זאת, קיבל מראה חדש לגמרי. הדגם שהוצג הינו נמוך ורחב יותר, עם מסך בגודל 2 אינץ' ורזולוציה של 320x240. יכולות ניגון הוידאו והצגת התמונות של הנגן זהות כעת לאלה של האייפוד הגדול המוכר. חובבי ממשק ה-Coverflow יהיו מרוצים גם הם - הממשק כבר בפנים. בנוסף לכך, הנאנו החדש מסוגל להריץ משחקים, ושלושה כותרים אף יגיעו איתו בזמן הקניה, כשהמשחק המוכר ביניהם הוא גרסה של סודוקו. זמני הסוללה לא רעים: 24 שעות מוזיקה ו-5 שעות וידאו.

הנאנו החדש יגיע בשתי גרסאות: הראשונה, בעלת נפח של 4 גיגהבייטים, תעלה 150 דולרים ותגיע בצבע כסוף בלבד; השניה תכלול את כל מגוון הצבעים שיש לאייפודים ותתהדר בקיבולת של 8 גיגה. היא כבר תעלה 200$. ומה עם הזמינות? המכשיר כבר בחנויות בארה"ב.

הנאנו החדש בעלת נפח של 4 גיגהבייטים של תעלה 150 דולרים ותגיע בצבע כסוף. גרסת 8 גיגה תעלה 200 דולרים ותהיה בכל הצבעים הזמינים. הנאנו יוצא לחנויות עכשיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

אייפוד "קלאסיק"

אייפוד דור 6 (המכונה כעת אייפוד קלאסיק) הוא המשך ישיר של דור 5, ומהווה שדרוג די מינורי. גרסת 80 גיגה הפכה דקה יותר, וכוללת זמן סוללה של 6 שעות ניגון וידאו ו-30 שעות מוזיקה. מחירה עומד על 250$.

גרסת 160 גיגה-בייט החדשה עבה קצת יותר, ויקרה הרבה יותר - 340 דולרים. מה שכן, היא מצוידת בזמן סוללה מרשים באמת של 7 שעות וידאו ו-40 שעות מוזיקה.

אייפוד טאץ'

לקראת סוף הארוע, הגיע ג'ובס להכרזה לה חיכו הצופים: אייפוד Touch. במילים פשוטות, מדובר באייפון ללא טלפון. מעט דק יותר, זול יותר, ובלי טלפון. פרט לכך, מדובר באותו המכשיר שזכה לביקורות נלהבות מכל פינה בגלובוס.

פירוש הדבר הוא שיש בו את הדפדפן של אפל - ספארי; WiFi בקישוריות 802.11b/g; כפתור חיבור ליוטיוב; הגרסה האייפונית לפייסבוק וכל שאר הפיתוחים שנעשו לאייפון בחודשים האחרונים.

אותו המכשיר פירושו מסך 3.5 אינץ'. אותו המכשיר פירושו שמדובר כרגע במוצר הצרכני הנחשק ביותר בעולם. פירושו גם שכל מי שרצה לקנות אייפון ונמנע בגלל נעילת הרשת או בגלל שהוא לא אמריקאי עומד לקנות אותו ברגע שהוא ייצא לחנויות, מה שיקרה עד סוף החודש.

יש גם חידוש אחד במכשיר לעומת האייפון. הוא מכיל גרסה של חנות iTunes שנגישה בחיבור אלחוטית. זאת אומרת רכישה ישירות מהמכשיר בארצות שיש בהן iTunes, וסנכרון חזרה למחשב אחר כך. היכולת הזאת תתווסף, כמובן, גם לאייפון בעדכון עד סוף החודש.

המכשיר החדש יימכר בשתי גרסאות: גרסת 8 הגיגה תימכר ב-300 דולרים, ואילו גרסת ה-16 גיגה תימכר ב-400 דולרים. לשתי הגרסאות זמן סוללה של 22 שעות מוזיקה ו-5 שעות וידאו.

אייפון בזול (יחסית)

המחירים הזולים יותר של האייפוד טאץ' גרמו לנו לחשוב שהוא עומד להביא את מותו של האייפון. נראה שג'ובס הבין את זה, כי גרסת 8 הגיגה של האייפון זכתה להורדת מחיר דראסטית - מ-599 דולרים בעת ההשקה, צנח המחיר ל-399 דולרים. וואו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully