וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

15.9.2007 / 2:26

קבלו את מנת הטריילרים השבועית, כולל Quake חדש וגם משחק של משפחת סימפסונס שעשוי להפתיע

בכל דור נולדת קוטלת... רגע... לא. בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו. כן. זה מה שרציתי לומר. בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם כאן ומנסים להסביר מה הקטע שלהם במדור השבועי ששמו וידאודרום.

השבוע יש לנו חמישה משחקים ששלושה מהם קשורים למותגים חזקים עד חזקים מאד, אחד מהם עשוי להיות התחלה של מותג והחמישי... נו. בחמישי הורסים את טוקיו. מה רע?

Ninja Gaiden 2

רק לאחרונה פרסמנו ביקורת של גרסת ה-PS3 של המשחק הקודם בסדרה, שהוא כנראה משחק הנינג'ות הטוב ביותר שיש. זה הטריילר הראשון להמשך, שכמו קודמו יופיע בהתחלה רק בקונסולה של מיקרוסופט. בטיזר לא רואים הרבה - טוב, זה טיזר - אבל הוא נראה די מגניב, ובטח נראה עוד בטריילרים הבאים עד שהמשחק יצא מתישהו בשנה הבאה.

Enemy Territory: Quake Wars

אין הרבה שמות שמרגשים גיימרים כמו קווייק, סדרת משחקי היריות שעזרה להניח את היסודות לז'אנר. QW הוא משחק קווייק השני שמתמקד במשחק מרובה שחקנים, וקל להניח שהוא להיט בעולם ובארץ.

הטריילר לא מוסיף הרבה לעומת טריילרים קודמים למשחק, אבל הוא נראה סבבה והמשחק ייצא למחשבי חלונות תוך חודש. הוא צפוי להגיע לקונסולות PS3 ואיקסבוקס 360 ואף למחשבי מק במועד לא ידוע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

The Simpsons Game

מכיוון שיצאו כבר המון משחקי סימפסונס במשך השנים, זכה המשחק החדש לתוספת Grand Theft Scratchy לשמו. כמה מהמשחקים שרכבו על הפופולריות של הסדרה המצוירת היו איומים ונוראיים, ולכן קצת מעודד לדעת שהדמויות המשחק עומדות למחות - באלימות - על כך ש-EA שוב תקעו אותן במשחק מחשב. קצת מודעות עצמית יכולה רק לעזור במקרה הזה.

המשחק צפוי לצאת בסוף אוקטובר לכל פלטפורמה אפשרית פרט למחשב האישי. והוא אפילו עשוי להיות לא רע.

Heavenly Sword

כבר יותר משנה שאנחנו מעלים טריילרים למשחק הזה, שבינתיים כבר יצא ל-PS3 וזכה לביקורות סבירות. אז למה העלינו טריילר רביעי לאותו המשחק? שתי סיבות: הראשונה היא שזה טריילר ההשקה ואם אנחנו מספרים לכם על המשחק כבר זמן כה רב, נחמד לסיים - בלי נדר. לא מבטיחים כלום - את שלב הטריילרים שלו בסרטון הזה. השנייה היא שזה טריילר ממש מוצלח.

המשחק, כאמור, יצא כבר לחנויות בעבור הפלייסטיישן 3, ולא מתוכנן לצאת לאף פלטפורמה אחרת. לפחות במשחקים שהם עצמם מפיצים עדיין יש לסוני משחקים אקסלוסיבים לקונסולה שלהם.

Godzilla Unleashed

שאר הטריילרים שלנו השבוע מתאפיינים בהפקה מרשימה וויזואליות מרשימה. לא ניתן לומר את הדברים האלה על משחק הגודזילה החדש שלפניכם. אבל ככה זה כשהפלטפורמות של המשחק הן Wii, פלייסטיישן 2 וה-PSP. לא בדיוק מפלצות התצוגה המרשימות ביותר.

אבל כמו כמה וכמה ממשחקי הוויי, יש כאן משתנה מתערב: המשחק נראה ממש כיף. אנחנו תמיד רצינו להרוס את טוקיו, והמשחק הזה נותן הזדמנות לעשות את זה עם הבקר של הוויי. נשמע כמו רעיון מוצלח. אולי נבדוק זאת לקראת סוף נובמבר כשהמשחק ייצא לשוק האירופי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully