וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

3.11.2007 / 13:16

לצד משחק ספורט "רגיל", יש בוידאודרום השבוע משחקים שנכללים בהגדרה רחבה יותר של המושג הזה

בכל שבוע עולים טריילרים לוואלה! וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת למדור השבוע שאתם קוראים כרגע - הוידאודרום. השבוע אנחנו ספורטיביים מאי פעם, אם כי ענפי הספורט לא תמיד שגרתיים. נכון, יש כאן גם משחק אולימפיאדה, אבל לצדו קיימת גם נגינה תחרותית על גיטרות צעצוע, מיני-תחרויות נגד ארנבים פסיכוטיים וספורט רצחני במיוחד.

Mario and Sonic Olympics

לפני עשור, שיתוף פעולה בין סגה לבין נינטנדו היה נראה בדיוני ומופרך. שתי החברות היו באותה התקופה יצרניות של קונסולות, והתחרו על אותו הקהל כשהדמות הפופולארית ביותר של נינטנדו היא מריו, ובסגה סומכים על סוניק הקיפוד. אך מאז עברו שנים, סגה כבר לא מתעסקת בחומרה, ומייצרת רק משחקים לקונסולות של אחרים. הפגישה של סוניק ומריו הייתה רק עניין של זמן, והזמן הזה מגיע.

לכבוד אולימפיאדת בייג'ין, החליטו בסגה ליצור משחק ספורט שיביא לאולימפיאדה את הדמויות המוכרות ביותר שלהם, אשר תתחרנה בדמויות הפופולאריות של נינטנדו. בנינטנדו הסכימו והפיתוח החל. כיוון שהוא יוצא רק ל-Wii ול-DS, דינמיקת המשחק קצת לא שגרתית, ותוכלו לראות זאת בקדימון שלפניכם. כשהמשחק יגיע למדפי החנויות בעוד כשבועיים, נוכל לראות אם שיתוף הפעולה בין סוני לנינטנדו – מוצלח הוא.

The Club

חברת Bizarre Creations אמנם קיימת כבר 13 שנים, אבל כמעט ולא מוכרת לקהל הישראלי. הסיבה לכך היא שסדרת המשחקים הפופולארית והמוצלחת ביותר של החברה – Project Gotham Racing, הושקה רק לקונסולות אשר מעולם לא שווקו בארץ באופן רשמי (אקס בוקס ואקס-בוקס 360).

בתחילת השנה הבאה נוכל להכיר גם אנחנו את החברה, בזכות משחק חדש ששמו The Club, אשר יגיע לאקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3 והמחשב האישי. מעטים הם הפרטים שידועים עליו, וגם הקדימון לא אומר הרבה. ממה שידוע עכשיו, מדובר בכותר אקשן שעוקב אחר משתתפים בספורט-דמים רצחני ואלים שנועד למטרות הנאה של עשירים סדיסטיים. אי אפשר להגיד שזה רעיון מאוד מקורי, אבל ממתי אנשים מחפשים מקוריות בעולם המשחקים?

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

Alone in the dark: Near Death Investigation

כשהלכתי לראות את ההדגמה של ה-Alone in the Dark החדש בתערוכת E3 בשנה שעברה, לא ציפיתי להרבה. אחרי שהמשחק הרביעי אכזב מאוד, והסרט התברר כזוועתי, נראה היה כאילו הכוכב של המותג הזה דעך. אחרי שיצאתי מההדגמה, הייתי הרבה יותר שמח – המשחק נראה טוב, והרעיון של אפיזודות קצרות שמרכיבות "עונה", ונמצאות כולן על אותו הדיסק, נשמע מעניין.

הבעיה היא שמאז ועד עכשיו סובל הכותר הזה מרצף של דחיות. נכון להיות, תאריך השקתו הוא מתישהו בתחילת 2008, והפלטפורמות הן המחשב האישי, אקס-בוקס 360, ווי והפלייסטיישן 3. התקווה היא שסיבת הדחיות היא לא אי-יכולת של המפתחים להתמודד עם העבודה, אלא הרצון להוציא לשוק מוצר מוגמר וטוב. אני, בכל אופן, ממשיך לקוות שניתן להחזיר ל- Alone in the Dark את הכבוד שנגנב ממנה על ידי אווה בול.

Rayman Raving Rabbids 2

כשזה מגיע לטריילרים שכוללים את הארנבים מ-Rayman Raving Rabbids אני באמת לא יכול להתאפק. מבחינתי, בכל וידאודרום צריך להיות לפחות אחד מאלה. אך אבוי, חברת Ubisoft לא מוציאה אותם בקצב גבוה מספיק. אבל למה לדבר על הדברים העצובים? היום אנחנו בשבוע בו דווקא יש קדימון חדש, ואפילו אחד מאוד שונה.

הפעם הטריילר מוקדש לגרסת הנינטנדו DS של משחק הארנבים. הגרסה הזו, שכמו אחיה הגדול ל-Wii תכלול מיני-משחקים, תשתמש בממשק השליטה הייחודי של ה-DS. מעבר לכך, אפשר לראות שהפעם מיני-משחקים יהיו קצרים מאוד, כמו ב-Warioware. האם זה יהיה כיף? בוודאי שכן, אין סיבה הגיונית לכך שזה לא יהיה כיף. והכיף מגיע בעוד כשבועיים.

Guitar Hero III

אם מעולם לא שיחקתם ב-Guitar Hero, אתם מפספסים את אחד הכותרים המעניינים ביותר בשנים האחרונות. הגיטרות אמנם נראות מצועצעות מאוד, ותהליך המשחק נראה טיפשי למדי לצופה מהצד, אבל בפועל מדובר בחוויה כיפית ומרתקת אותה כדאי לכל גיימר (ואפילו לחלק מהלא-גיימרים) לנסות.

המשחק החדש בסדרה כולל לא מעט שינויים ושיפורים. יש גיטרות חדשות בערכה, שירים אחרים , מצבי משחק חדשים, גיטריסטים אמיתיים בתור דמויות משחק והרבה יותר מזה. המשחק הפעם גם לא בלעדי לפלייסטיישן 2 ואקס-בוקס 360 – הוא מגיע גם לפליסטיישן 3, ווי, המחשב האישי ואפילו מקינטוש. בארצות הברית הוא אמנם כבר יצא, אך אנחנו (כמו גם כל שטחי אירופה) נקבל אותו רק בסוף החודש הזה. שווה לחכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully