וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע- Keyport

22.11.2007 / 16:50

Keyport הוא אמנם מחזיק מפתחות ייחודי, אבל המחיר השערורייתי שלו יבריח גם את העשירים ביותר

מחזיק מפתחות הוא אחד המוצרים הפחות-בעייתיים להשגה. בכל חנות מתנות יש עשרות, אם לא מאות כאלה. הם מחולקים חינם גם באירועים הכי המוניים ולא נחשבים למשהו מיוחד. זה מה שגורם למחזיק מפתחות באמת ייחודי להיות מוצר מעניין כל כך. חבל רק שהגאדג'ט הגרוע של השבוע הוא, ובכן, יקר בטירוף.

על פניו מדובר במחזיק מפתחות ממש מגניב. 6 מפתחות נמצאים בקופסה שעשויה מחומרים איכותיים, וכשאתם צריכים מפתח – פשוט מזיזים את המתג והמפתח יוצא החוצה. מה, אם כך, יכול להיות גרוע עד כדי כך שהמוצר יגיע למדור הזה? המחיר, ורק המחיר. הוא, גברותי ורבותיי, עומד על 295$. מאתיים תשעים וחמישה דולרים. עבור מחזיק מפתחות.

האמת היא שההוצאות שלכם לא תסתכמנה בסכום הזה. מעבר לכך, יש גם צורך ללכת לחנות, לשכפל את המפתחות אותם אתם רוצים בתוך המכשיר, לשלוח אותם למפעל ואז לחכות עד שהצעצוע החדש יגיע. על המשלוח שלו אליכם הביתה (אם הבית לא בארצות הברית) תשלמו עוד 75$. לא כולל מע"מ ומכס. בסופו של דבר, תהיו צפויים להוציא כ-400 דולרים על מחזיק מפתחות. נשאלת גם השאלה של הצורך להחליף את המפתחות מדי פעם – גם בשביל זה הרי צריך לשלוח את מחזיק המפתחות למפעל. זה, כפי שכבר גילינו, לא עסק זול. אז מה, שווה? התשובה היא, אם עוד לא הבנתם, היא "לא".

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully