וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

GTA IV: טריילר חדש

Grand Theft Auto IV יגיע רק בעוד כמה חודשים, ובינתיים יש לנו טריילר חדש, כדי שלא נשכח שהמשחק בדרך

יח"צ - חד פעמי

חיכינו חיכינו, ציפינו ציפינו ו-GTA IV סוף סוף... אה, רגע, הוא עדיין לא יצא. נכון שהמשחק היה אמור להגיע לחנויות לפני יותר מחודש, אבל חברת רוקסטאר לא הצליחה לעמוד בלוח הזמנים, ודחתה את ההשקה לאביב 2008. למזלם, כמו גם למזלנו, כוחו של המותג הזה חזק מספיק בשביל להימכר כמו לחם אחרי מלחמת העולם השנייה גם כשאין תקופת חגים, מה שמונע לחץ על המפתחים ועוזר לנו בכך שנקבל את המוצר הסופי ולא גרסת ביניים.

מה שכן, ברוקסטאר מנסים לשמור על כוחו של המותג, ומוציאים מדי פעם פיסות מידע חדשות שגורמים לנו להתלהב יותר ויותר מ-GTA IV. לאחר שני קדימונים מוצלחים עד מאוד, וקדימון לקדימון שהופיע בשבוע שעבר, מגיע גם "Move up, Ladies" – הטריילר השלישי של GTA IV, שזוכה לשם משלו כאילו היה משהו נפרד מהמשחק.

גם הפעם אל תצפו לראות הרבה משחקיות – עליה שומרים אנשי רוקסטאר בסוד. במקום זה, אנחנו מקבלים מונטאז' כמעט-קולנועי של סצינות מהמשחק החדש, שמציגות כמה דמויות חדשות, ומאפשרות לנו הצצה קצת יותר קרובה אל ניקו בליק – הגיבור המזרח-אירופאי של המשחק. אין מה להגיד, הגרפיקה נראית מצויין, והעלילה נראית עלילתית מאי פעם. גם בחירת המוזיקה לטריילר ממש לא מאכזבת, וכוללת אפילו קטע של ראפ רוסי. השאלה היא אם עכשיו, כשהציפיות שלנו עוד יותר גבוהות, לא נתאכזב מהמוצר הסופי. התשובה בידי רוקסטאר, שאכזבו אותנו לפני כמה חודשים עם המשך רעוע למותג ה-Manhunt, אבל מעולם עוד לא אכזבו עם GTA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully