וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

12.1.2008 / 14:59

מרבית הטריילרים בוידאודרום השבוע הינם למשחקים חדשים, ולא לכותרי המשך. תחזית מהגהינום: קפוא

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו יוצאים לסופרמרקט, קונים את כל מלאי החומץ, הבצלים והתבלינים, עושים מרינדה ומשאירים את הטריילרים בה ליממה שלמה. לאחר מכן (וזה מאוד חשוב), אנחנו זורקים את הטריילרים להר געש לפני ההתפרצות, וכשהמאגמה מביאה אותם בחזרה אלינו - הם צלויים בדיוק כמו שוידאודרום אמור להיות.

Army of Two

הטריילר החדש של Army of Two – משחק של חברת EA, אשר אמור להגיע לחנויות במרץ הקרוב, הוא לא טריילר מעניין במיוחד מבחינה עלילתית. האמת היא – מהבחינה הזאת הוא לא מעניין בכלל. כל מה שיש בו זה שני אנשים שהולכים ויורים באנשים אחרים.

עם זאת, שווה לשים אותו כאן בשביל להמחיש את העקרון של Army of Two – צבא של שני אנשים. כל המשחק בנוי סביב עבודת צוות, עם חיפוי הדדי ופאזלים שמחייבים אתכם לעזור לשחקן השני, שיכול להיות מישהו שיושב לידכם, מישהו בצד השני של האינטרנט או אינטליגנציה מלאכותית. למשחק אף יהיה מצב מרובה שחקנים בו 2 קבוצות של שני אנשים יתחרו אחד בשני. האם כל זה עובד? כאמור, נוכל לראות את זה בעוד חודשיים, על האקס-בוקס 360 והפלייסטיישן 3.

Fifa Street 3

'פיפא' היא סדרת משחקי הכדורגל הפופולרית ביותר בעולם, וחברת EA – בעלת הזכויות, מאוד מרוצה מהמכירות שלה, אבל תמיד יש מקום לעוד כמה אלפי דולרים. התוצאה היא בת חורגת – סדרת Fifa Street שמפשטת את המשחקיות והופכת את הכותר ליותר ארקיידי, עם מהלכים מיוחדים ודברים ראוותניים במיוחד. זה אפשר גם לאנשים שלא מסתדרים עם הסיבוכים אותם מביאים משחקי פיפא, ליהנות מכותר כדורגל.

המשחק החדש בסדרה – Fifa Street 3, מבטיח להביא עמו שיפור בגרפיקה ובאינטליגנציה המלכאותית (שנלקחה מ'פיפא 08'), יחד עם שליטה טובה יותר ומהלכים מגניבים יותר. הוא צפוי להגיע בחודש הבא לפלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360 ונינטנדו DS.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

No More Heroes

אני לא יודע איך זה קרה, אבל יש המון "באז" ברשת בנוגע ל-No More Heroes, משחק חדש מהאנשים שהביאו לנו בעבר את Killer7 המוזר. כשהמשחק יצא ביפן, בדצמבר 2007, הוא לא מכר הרבה עותקים, אבל הביקורות היו די חיוביות.

אז במה מדובר? כפי שתוכלו לראות בטריילר, זה משחק אקשן לקונסולת ה-Wii של נינטנדו. מה שלא תוכלו לראות, זה את העובדה שמדובר במשחק עם עולם פתוח, בו המשימה שלכם היא לרצוח 10 מתנקשי-על. כל זה, באווירת קומיקס מוזרה שנוצרה בעזרת טכנולוגיית Cel-Shading. המשחק מגיע בתחילת פברואר, רק לווי.

Prototype

אני צריך להזהיר אתכם – לא מדובר בטריילר שגרתי. האמת היא שזה בכלל לא טריילר, אלא סרטון שמורכב, ברובו, מראיונות עם מפתחי המשחק החדש הזה, שמציב אתכם בנעליו של גיבור-על בעל כורחו, אשר נמלט מיחידה צבאית הרוצה להרוג אותו.

ואם זה לא טריילר, למה שמתי אותו כאן? כי מדובר בסרטון מרתק, שנותן לכם הצצה אל תהליך יצירה של דמות במשחק. ולא סתם דמות, אלא האנשים הרעים – אלה מהם אתם בורחים. המפתחים מסבירים איך הם מנסים להעביר את המוטיבציה של הדמויות האלה, ולמה הן מעוצבות כפי שהן מעוצבות. מה באשר למשחק עצמו? הוא נראה מאוד מסקרן. צפו לו בקיץ הקרוב על האקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3 והמחשב האישי.

Rainbow Six: Vegas 2

לאס וגאס - עיר החטאים, היא תמיד מסואבת, אבל הפעם זה ניכר יותר מתמיד. הסיבה לכך היא שטרוריסטים השתלטו על מספר בתי מלון בעיר (שוב!), ורק יחידת 'קשת שש' המהוללת מבית היוצר של טום קלנסי יכולה לעצור אותם.

חייבים להודות שהמשחק הקודם בסדרה היא אחד מכותרי הפעולה הטובים ביותר בהם נתקלנו בשנים האחרונות, וההמשך שלו נראה מאוד מבטיח. המפתחים מבטיחים כלי נשק חדשים, אינטליגנציה מלאכותית משופרת, יותר משימות באזורים פתוחים ומערכת שמתאימה לכם כלי נשק על פי סגנון המשחק שלכם. הוא מגיע בעוד כחודשיים לאקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3 והמחשב האישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully