וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

19.1.2008 / 15:02

בשבוע שעבר היו לנו טריילרים למשחקים מקוריים. הפעם יש כמעט ורק כותרי המשך. אבל כשתראו אילו כותרים, לא תתלוננו

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו מושיבים אותם מול הטלוויזיה ומכריחים אותם לראות את כל הסרטים של טום קרוז. כשהם ממש מפחודים, אנחנו מקנחים בסדרת 'המסור'. לאחר מכן, גם בלי שיכנוע הם רצים ומתאספים בתוך מדור הוידאודרום.

והשבוע - כותרי המשך. אבל לא סתם כותרים, אלא משחקים עם ייחוס מאוד טוב.

Tiberium

אם אתם משחקים בכותרי פעולה מספיק שנים, אולי אתם זוכרים את הניסיון הקודם של חברת Electronic Arts ליצור משחק פעולה בעולם של Command & Conquer. קראו לו Renegade, והוא נכשל על המחשב האישי לפני כ-6 שנים. עכשיו מרגישים אנשי EA בטוחים מספיק בשביל ניסיון נוסף, ו-Renegade הוא שמו.

על פי הדיווח הראשוני, יגיע המשחק בסתיו הקרוב, ויתנחל על קונסולות הפלייסטיישן 3 והאקס-בוקס 360, כמו גם על המחשב האישי. ב-EA אומרים שהוא יהיה טקטי ויכלול פיקוד על צוות של לוחמים, אבל בינתיים כל מה שאפשר לראות מהקדימון הראשון הוא שהסרטים בו ייראו טוב.

Condemned 2: Bloodshot

יש לי חיבה ל-Condemned 2 עוד לפני ששיחקתי בו. הסיבה היא שיש בו השלכות. גיבור המשחק, שבכותר הראשון הרג כ-200 אנשים, לא נשאר שמח ומגניב, אלא התחרפן לגמרי בעקבות מה שראה ועשה. הוא כבר לא סוכן פדרלי, אלא אלכוהוליסט מסכן. אבל החושים שלו עדיין שם.

לכן, כשקוראים לו לחזור לתפקיד בשביל לבצע עוד משימה אחת, הוא לא ממש מרוצה מהעניין. אבל הוא מגיע, ואיתו גם אנחנו. גם הפעם הדגש יהיה על מיעוט נשק חם ושימוש בסביבה, כמו גם בידיים ורגליים, בשביל לנצח את האויבים. השינוי הגדול ביותר הוא העובדה שגרסת הקונסולות של המשחק מגיעה הפעם לא רק לאקס-בוקס 360, אלא גם לפלייסטיישן 3. באשר לגרסת המחשב? היא כנראה תגיע מתישהו, אבל עדיין לא הייתה הכרזה רשמית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Savage 2

רובכם מעולם לא שמעתם על משחק בשם Savage, שיצא לפני כחמש שנים למחשב האישי, וחבל. היה זה משחק פעולה המוני שהציב שתי קבוצות אחת נגד השנייה, כשלכל קבוצה יש מנהיג עם ממשק של משחק אסטרטגיה. מאז כבר ראינו משהו דומה ב-Battlefield 2 ובהמשכו העתידני, אבל שם היישום של הרעיון היה עם דגש טקטי, ולא כלל פעולות בניה.

הכותר החדש בסדרה נצמד למשחקיות של זה קודמו – זו שחייבה אתכם לשחק כחלק מצוות ולא כבודדים - אך משפר ומשפץ אותה. מעבר לכך, יש גם סיפור חדש ויחידות חדשות. המשחק יעלה כ-30 דולרים ולא יצריך תשלום חודשי.

CSI: Hard Evidence

חלק גדול מעבודת צוותי הזיהוי הפלילי בסדרת CSI הוא איסוף ראיות, ואם תכנסו שניה לתפקיד שלהם, תבינו למה אני מציג לכם את הטריילר הזה: הוא הראיה הכי טובה לכך שמשחק לא צריך להיות יפה או אסתטי אם הוא מבוסס על סדרת טלוויזיה. רק תסתכלו על הטריילר הזה, תראו כמה הוא מכוער! והביקורות, שכבר הופיעו במגזינים אמריקאיים, טוענים שגם המשחק עצמו ממש לא משהו.

החלק הבאמת מכאיב כאן הוא שמדובר ביצירה של חברת Telltale Games. אותם האנשים שהביאו לנו את 'Bone' ו-'Sam & Max' המצויינים, יצרו גם את הדבר הזה בתקווה להרוויח כמה גרושים מכך שמעריצי הסדרה יקנו את המשחק.

Bloodymare: Requiem

כשכל המידע שיש לנו על משחק כלשהו מסתכם בטריילר ובהודעה לעיתונות, קשה לכתוב עליו. כזה הוא Bloodymare: Requiem - כותר חדש מבית Gravity Interactive, השלוחה האמריקאית של החברה שמפתחת את Ragnarok Online.

אבל מה שאנחנו יודעים על המשחק הזה די מסקרן אותנו. הסיבה לכך שמדובר בתת-ז'אנר די בתולי בתחום משחקי התפקידים ההמוניים – אימה. המשחק הזה אמור להפחיד אותנו לאורך זמן, בצורה אינטראקטיבית מאוד. אם אתם חובבים את הז'אנר, ומאוד נהנים מתחושת האימה, אולי יהיה זה הכותר המתאים בשבילכם. הבעיה היא, כאמור, שאנחנו לא יודעים כמעט כלום עליו, מעבר לשם והז'אנר. עם זאת, הוא צפוי לצאת בתחילת השנה, אז סביר להניח שנקבל עוד מידע בקרוב.

Sega Bass Fishing

כשאתם חושבים על משחקים לא מרתקים בעליל, באיזה מקום נמצאים משחקי הדיג ברשימה שלכם? אני מניח שבמקום די גבוה. נכון שאפשר לטעון כי יש בהם אקשן, וכי המאבק בדג לא פחות טוב ממאבק באויבים חוצניים מרושעים, אבל אתם לא באמת הולכים לטעון דבר כזה. עם זאת, כשהושקה קונסולת ה-Wii, משחקי דיג היוו בחירה מאוד טבעית.

הסיבה לכך פשוטה – ה-Wiimote (בקר הקונסולה) מאפשר לשלוט בחכה הוירטואלית באופן שמזכיר את השליטה בחכה האמיתית. חברת סגה החליטה לא לפתח משחק חדש בשביל הקונסולה, אלא לשפץ קצת כותר שכבר יצא למחשב האישי ולדרימקאסט לפני 7 שנים. האמת, הייתי מוכן לנסות ולשחק בו. אולי. טוב, כנראה שלא, אבל הטריילר משעשע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully