וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

לא פחות מ-10 טריילרים יש לנו בשבילכם היום, וחמישה מהם שייכים למשחק אחד קטן ואלמוני – GTA IV

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנחנו שמים עליהם קמח, ביצה ופירורי לחם, מתבלים אותם בפלפל ומלח, ושמים אותם עם מחבת חמה עם קצת רוזמרין. וככה, גברותי ורבותיי, מקבלים וידאודרום טעים!

השבוע בוידאודרום: GTA. הרבה GTA. יש אפילו שיגידו כי יש מנת יתר של GTA, אפילו בפסקה הזאת בה אני לא מפסיק לכתוב את צירוף האותיות הקסום הזה. ואתם יודעים מה אענה להם? נכון: GTA!

GTA IV – הדמויות

ככל שה-29 באפריל - תאריך ההשקה של Grand Theft Auto IV מתקרב, העניין של הציבור בו גדל. וזה לא שהוא היה נמוך מלכתחילה, הרי מדובר בכותר חדש שמשתייך לאחת מסדרות המשחקים המפורסמות בעולם הגיימינג. עד כה לא ראינו יותר מדי יחסי ציבור מחברת Rockstar – היו מעט מאוד טריילרים ומעט מאוד פרטים על העלילה עצמה.

היום המסך מורם מעט, ואנחנו מקבלים 5 טריילרים חדשים. הפעם ההתמקדות היא לא בגיבור שלנו – ניקו בליק, אלא באנשים ומקומות שמקיפים אותו. המקבץ הראשון כולל 3 קדימונים שמראים כמה מדמויות המשנה במשחק.

GTA IV – המקומות

אחד הדברים שהופכים את GTA לפופולארית כל כך הוא מראית העין של עיר חיה. בערים בהם מתרחש המשחק העולם כלל לא סובב סביב הגיבור הראשי שלנו – יש כאן אנשים שחיים את חייהם בלי שום קשר לעלילה עצמה. המקבץ השני של קדימוני GTA IV מראה לנו קצת את העולם בו מתרחש המשחק דרך שתי פרסומות פיקטיביות.

הפרסומת הראשונה היא לאחד מגני הבירה של Liberty City – מקום בו אפשר להשתכר עם חברים ולראות אנשים זקנים מטילים חצי מתכת בחדר מלא אנשים, ואילו הפרסומת השניה היא לחברת סלולר Whiz שפועלת בעיר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

Boom Blox

כשחברת EA הכריזה כי היא מפתחת משחק חדש בשם Boom Blox לקונסולת הווי של נינטנדו, גבות רבות הורמו. הסיבה להרמתן לא הייתה עצם הפיתוח – אחרי הכל, מדובר באחת מחברות המשחקים הגדולות בעולם – מה שסיקרן את האנשים היה השם של האיש שמעורב בתהליך הפיתוח, והשם הזה הוא סטיבן ספילברג. או שפילברג. תלוי מה אתם מעדיפים.

באופן ביזארי, לא מדובר בכותר שנשמע גדול במיוחד. ההפך הוא הנכון, זה משחק שנראה כמו משהו קטן וחמוד כזה. כל מה שצריך לעשות זה לפגוע עם כדור באולינג במגדל של לבנים ולגרום לכולם ליפול. אבל היי ספילברג מעורב, אז בטח יהיה כאן משהו מיוחד. כמה מיוחד? את זה נראה במאי הקרוב.

Destroy All humans: Big Willy Unleashed

בניגוד למה שאפשר לחשוב, סדרת Destroy All Humans לא פונה דווקא למיזנטרופים וחובבי רצח עם, אלא דווקא לאנשים בעלי חוש הומור. נכון, המטרה במשימות רבות של המשחק היא להשמיד כמה שיותר בני אנוש, אבל כל זה נעשה בצורה מאוד קריקטוריסטית ולא מגעילה.

המשחק החדש בסדרה, Big Willy Unleashed, שיוצא לקונסולת ה-PSP הניידת של סוני ולנינטנדו Wii בחודש הקרוב, ממשיך את המסורת הזאת, אבל מה שמעניין בטריילר הזה הוא, ובכן, הטריילר עצמו. מדובר באחד הקדימונים המשעשעים ביותר שראיתי בזמן האחרון ולא כלל ארנב פסיכוטי. יש כאן גם קריצה משעשעת לסדרת הטלוויזיה האלמותית MST3K, וכל הכבוד למי שעשה את הטריילר על זה.

The Club

בחיפה – עיר בה גרתי הרבה שנים – יש לו בניין לידו הייתי עובר מדי כמה ימים. בבניין הזה יש דלת עליה רשום "מועדון חברים", ומאחורי הדלת? אני לא יודע, כי אני לא חבר. אבל במשך הרבה מאוד זמן, ממש רציתי לגלות מה הולך שם.

אם מה שקורה מאחורי הדלת של מועדון החברים ההוא דומה אפילו במעט למה שהולך במועדון של המשחק The Club, אשר עתיד לצאת בעוד מספר ימים לאקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3 והמחשב האישי, טוב שאני לא יודע. במועדון הזה כל המטרה שלכם היא להישאר בחיים, וזו לא תהיה משימה פשוטה.

Perry Rhodan

זה אולי מביש קצת, אבל מעולם לא שמעתי על פרי רודן, לפחות עד שראיתי את הטריילר למשחק החדש. כשניסיתי לחפש עליו מידע, גיליתי שלא מדובר בכלל במשהו חדש, אלא בסדרת ספרי מד"ב גרמנית בת 47 שנים שכוללת סיפור חדש בכל שבוע!

מהטריילר שלפניכם לא ברור איזה מן משחק יהיה Perry Rhodan, והמידע היחיד שמצאתי עליו הוא שהכותר מפותח למחשב האישי והז'אנר שלו הוא 'הרפתקה'. אבל אין זה אומר שלא שווה לראות את הקדימון עצמו. הוא אמנם לא אומר יותר מדי, אבל כולל גרפיקה יפה למדי וסיפור די מעניין.

Space Invaders Extreme

קשה להאמין, אבל 30 שנה עברו מאז שה-Space Invaders הגיחו לראשונה באולמות הארקייד של יפן. מאז הפכו החלליות האלה לאחד הסמלים המוכרים ביותר בעולם משחקי המחשב, עם אינספור אזכורים בתרבות הפופ שלנו.

לרגל יום ההולדת העגול, ייצא בקרוב ה-Space Invaders Extreme, גרסה חדשה של המשחק לקונסולת הנינטנדו DS וה-PSP של סוני. המשחק אמנם ישמור על הרעיון הבסיסי, אבל הפעם יהיו בו כלי נשק ומצבי משחק חדשים. והטריילר החדש, הוא שווה צפייה אפילו אם מעולם לא שיחקתם במשחק המקורי, רק בשביל שתבינו על מה כל המהומה.

  • עוד באותו נושא:
  • gta

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully