וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת נוקיה מתרחבת

במהלך תערוכת MWC הציגה חברת נוקיה ארבעה טלפונים חדשים, ביניהם מכשיר הדגל החדש של החברה - N96

חברת נוקיה היא לא רק יצרנית הטלפונים הסלולריים המובילה בעולם כיום, אלא גם אחת האהודות ביותר. המוני אנשים מחכים להכרזות של החברה על מוצרים חדשים, וכשאלה מגיעות, רצים לבדוק את מצב חשבון הבנק שלהם.

לפני מספר דקות הציגה החברה בתערוכת MWC בברצלונה ארבעה מכשירים חדשים, כשבראשם נוקיה N96. מכשיר הדגל החדש של החברה. מעבר לעיצוב המחודש, כולל המכשיר מסך חדש בגודל 2.8 אינץ', 16 גיגהבייט זכרון פנימי, GPS, מצלמה של 5 מגהפיקסל עם שני פלאשים, תמיכה בקידודי וידאו MPEG-4 ו-WMV8 ובאזורים מסויימים גם התקן טלוויזיה דיגיטלית DVB-H.

המכשיר החדש ארוך יותר, גדול וכבד מה- N95, אך גם דק יותר (103x55x18 מ"מ בחדש, בהשוואה ל-99x53x21מ"מ של קודמו). הוא יושק ברבעון השלישי של השנה, ומחירו האירופאי יעמוד על כ-555 אירו.

N78 - משדר מהשטח

המכשיר השני שהוצג בתערוכה הוא ה-N78 – מכשיר Bar (לבנה) חדש בדור 3.5, עם GPS מובנה, מצלמה של 3.2 מגהפיקסל, נגן מוסיקה, מקלט רדיו ומשדר רדיו, Wifi, תמיכה ב-N-Gage ותכונות נוספות. המכשיר משווק לקהל שאוהב להיות מחובר לאינטרנט ולרשתות החברתיות תוך שהוא משתף את האחרים בחוויות. שילוב של המצלמה עם ה-GPS מאפשר לכם לעשות במכשיר הזה Geotagging – שיוך גיאוגרפי של מיקום לתמונות אותן אתם מצלמים.

ה-N78 צפוי להגיע ברבעון השני של השנה, והוא יעלה באירופה כ-350 דולרים, לפני המיסים.

Nokia 6220 Classic

המכשיר השלישי אותו זכינו לראות במסיבת העיתונאים הוא הנוקיה 6220 Classic. המכשיר אמנם לא נמצא בתוך סדרת המולטימדיה N, אך זה לא מפריע לו לכלול מצלמה של 5 מגהפיקסל ו-GPS. מעבר לכך, הוא פועל בדור 3.5, כולל יציאה לטלוויזיה, ומשתמש בחבילת התוכנות החדשה של נוקיה.
המכשיר יעלה כ-325 אירו לפני מיסים כשיגיע ברבעון השלישי לאזורים נבחרים בעולם.

Nokia 6210

אחרון חביב הוא הנוקיה 6210 – סליידר דור 3 עם GPS, שכולל גם מצפן בשביל ניווט רגלי. השילוב הזה מאפשר סיבוב אוטומטי של מפה בזמן ההליכה בשביל ניווט קל יותר. מעבר לכך, למכשיר גם מצלמה של 3.2 מגהפיקסל, זכרון פנימי של כ-120 מגהבייט וכרטיס מיקרוSD מצורף של גיגהבייט אחד.

מחירו, כשיגיע ברבעון השלישי של השנה, צפוי להיות כ-300 אירו לפני מיסים.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully