וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

שבוע נוסטלגיה בוידאודרום, עם שתי סדרות ותיקות ומוערכות - Might and Magic ו-Worms

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים בוואלה וידאו. ובכל שבוע, כשהם רק מגיעים, אנחנו בוררים את הטובים ביותר ואת השאר זורקים מצוק גבוה, ממש כמו בספרטה. זה אמנם לא הומאני, ויש שיגידו מרושע, אבל ככה זה - רק לטובים מגיע להיות בוידאודרום.

והשבוע - התקף נוסטלגי לבני 20 פלוס עם סדרות שהתבגרו יחד איתנו - Might And Magic מתחום משחקי התפקידים ו-Worms מתחום המשחקים המחורפנים

Dark Messiah of Might and Magic: Elements

העולם של Might and Magic, שהחל במשחקי תפקידים והגיע גם לז'אנר של אסטרטגיה ושל פעולה, נחל בזה האחרון כישלון חרוץ כש-Crusaders of Might and Magic יצא לראשונה בשנת 99. הוא היה, אמנם, משחק פעולה חמוד בבסיסו, אבל המפתחים שלו שאבו יותר מדי חומרים ממשחקי תפקידים ויצרו בן-כלאיים לא מוצלח. כשבע שנים לאחר מכן, הגיע הנסיון השני – Dark Messiah of Might and Magic שמו, שהיה כבר הרבה יותר מעניין וזכה לביקורות לא רעות בכלל.

הסרטון שלפניכם הוא קדימון ההשקה של Dark Messiah of Might and Magic: Elements. מדובר בגרסה של המשחק הקודם, שפותחה במיוחד לאקס-בוקס 360. היא כוללת תוספות שמתחילות ממערכה מורחבת לשחקן יחיד ומגיעות עד לשיפור המצב המקוון במשחק. הגרסה הזו הושקה לפני מספר ימים ברחבי העולם.

Prototype

אם יש לכם הרגשת דז'ה וו כשאתם רואים את הקדימון הזה ל-Prototype, הסיבה לכך היא שכבר ראיתם את רובו. מדובר בגרסה מורחבת לאחד הקדימונים הראשונים שיצאו למשחק, ומה ששונה כאן זו תוספת של 15 שניות נוספות. למה שמנו אותו, אם כך? ובכן, יש מספר סיבות.

ראשית, הקדימון הזה מהודק הרבה יותר מקודמו, וכבר לא נראה כמו אוסף של סצינות מפוזרות. שנית, הסצינות החדשות שאנחנו רואים כאן מגניבות ביותר, וגורמות לנו להתלהב יותר ויותר מהכותר הזה. ממה שידוע עכשיו, כשהמשחק יושק בקיץ הקרוב ל-PS3, אקס-בוקס 360 והמחשב האישי, יהיה מדובר בכותר פעולה מדגם "ארגז חול", שמציב את השחקן בנעליו של גיבור אשר עבר מוטציה והפך לניצוד, כשהוא מנסה לברוח ובו בזמן להבין מי הוא ומה הוא. כל האקשן מתרחש ברחבי האי מנהטן, ומדובר במיפוי מדוייק של האי על שלל בנייניו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

Spore

הטריילר הבא, שבא לפרסם את המשחק Spore, לא באמת מראה משחקיות מעניינת או מציג הישג קולנועי כלשהו. מדובר בפרסומת רגילה, כמו עשרות הפרסומות שאנחנו רואים בטלוויזיה. הסיבה לכך שהוא כאן היא החלק האחרון של הטריילר, זה בו נכתב תאריך ההשקה של המשחק – 5 בספטמבר 2008. מה שמפתיע כאן זו לא העובדה שהתאריך הזה יגיע בעוד חצי שנה, אלא שיש בכלל תאריך.

הייתי מאוד סקפטי כששמעתי לראשונה על Spore וראיתי את סרטוני המשחקיות שלו. למרות שוויל רייט – יוצר הסים-סיטי והסימס, הוא גאון, משהו נראה לי יותר מדי גרנדיוזי בפרוייקט הזה, שמתיימר לאפשר לנו להנדס ייצור ולראות איך הוא מתפתח מתא ועד לציוויליזציה שמטיילת בחלל. לא האמנתי שהפרויקט הזה יגיע לסיומו מתישהו, ועכשיו מסתבר שאני כנראה טועה. יתרה מזאת, רשמים ראשוניים שפורסמו באתרי משחקים ברחבי ארצות הברית, מרמזים שאולי המשחק באמת מקיים את ההבטחות אותן קיבלנו כשרק התחיל הפיתוח שלו. וזה, גברותי ורבותיי, די מרשים.

Worms

קשה להאמין, אבל סדרת Worms נמצאת איתנו כבר קרוב ל-13 שנים. אם אתם בגיל 20-25, הסיכויים הם שיש לכם זיכרונות נוסטלגיים מהכותרים הראשונים בסדרה, ושגם אתם לא ממש הצלחתם להתחבר לכותרים התלת-ממדיים המאוחרים יותר. המשחק האחרון בסדרה ממנו באמת התלהבתי היה ה-Worms World Party, ועכשיו הוא חוזר לפלטפורמה מעניינת מאוד.

ה-World Party מגיע בזמן הקרוב לדור השני של ה-N-Gage. אם בדור הראשון היה זה טלפון עם קונסולת משחק (שנכשל), הפעם מדובר בפלטפורמת תוכנה בשביל מכשירים מתקדמים של נוקיה, דוגמת ה-N95 הפופולארי כל כך בארצנו. אז כן, היום הטלפונים המתקדמים הנם מתקדמים מספיק בשביל להריץ את WWP, ואף מאפשרים משחק רשת. וזה מגניב, באמת מגניב.

Pure

אחד ממשחקי ההשקה של הפלייסטיישן 3 היה Motorstorm המצליח והמוצלח, שהתברר כבחירה נכונה מאוד לכותר השקה – רבים משחקני הקונסולות אוהבים משחקי מרוצים. עכשיו, כשנה וחצי לאחר שהקונסולה הזו הושקה, מגיע לו הדור השני של משחקי המרוצים, ואחד מהם הוא Pure

מדובר במשחק של חברת Black Rock Studio, אותם האנשים שפיתחו את סדרות ה-Moto GP וה-ATV Offroad Fury, אשר יגיע בסתיו הקרוב לאקס-בוקס 360, פלייסטיישן 3 והמחשב האישי. המשחק משלב בין מרוצי שטח לבין ביצוע פעלולים בזמן קפיצות מרשימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully