וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

המלך הבלתי-מעורער של עולם הטריילרים מגיע עם קדימון חדש ל-Starcraft 2 ופוגש בדרך את איש הברזל

בכל שבוע עולים טריילרים חדשים לוואלה!וידאו, ובכל שבוע אנחנו קושרים אותם לסנונית ביחד עם אגוז קוקוס בשביל לבדוק אם היא מצליחה להטיסם מאפריקה לישראל, הישר אל הוידאודרום.

והשבוע, גם Starcraft 2 וגם Iron Man. אז מי היה מנצח בקרב הענקים הזה, גזע ה-Zerg או איש הברזל? או, אולי, הפיל החביב מ-Elefunk?

Starcraft 2

בעולם הטריילרים של משחקי מחשב יש מלך אחד, שעל מלכותו לא מערער אף אחד כמעט. ואלה שמנסים, הם לא שורדים בשביל לספר את סיפורם. שמו של המלך הזה הוא בליזארד, או, אם נתחשב בשינוי שעבר עליו בחודשים האחרונים, אקטיוויז'ן-בליזארד. הטריילרים למשחקי החברה תמיד מרתקים, הן מבחינת היופי שלהם והן בכל הקשור לעלילתם.

הסרטון שלפניכם הוא הקדימון החדש ל-Starcraft 2 – משחק האסטרטגיה החדש של החברה, אשר צפוי לצאת בתאריך האהוב ביותר על בליזארד – "כשפיתוחו יסתיים". הקדימון הזה מציג בפנינו את גזע ה-Zerg המחודש, שהיה בתרדמת מספר שנים בשביל להגיע לשלב החדש, והאחרון, בהתפתחותם. השנה אמנם החלה לא מזמן, אבל תאמינו לי כשאני אומר שזהו הסרטון הכי מרשים שראיתי מאז ה-1 בינואר. ואם להאמין לשמועות, נראה לא מעט מהם בזמן הקרוב, ככל שהפיתוח של המשחק מתקרב לסיומו והתרגשות המעריצים (הקוריאנים, בעיקר) עולה.

Iron Man

ככל שתאריך הגעתו למסכים של סרט על Iron Man מתקרב, אנחנו מקבלים טריילרים מגניבים יותר ויותר של הסרט. המשחק המבוסס עליו זכה עד כה לטריילר מגניב אחד, ומאז לא באמת ראינו שום דבר שקשור אליו. וחבל, כי הטריילר הראשון היה מגניב מאוד, ואפילו גרם לכמה מאיתנו לחשוב שסוף סוף נקבל כותר-מבוסס-סרט שיהיה לא סתם מחלבת כסף אלא אשכרה משחק מהנה.

היום אנחנו מקבלים קדימון נוסף מהמשחק החדש, וההתלהבות רק עולה. לא ברור אם מה שאנחנו רואים הם קטעי משחקיות אמיתיים או שמא רק מנסים לגרום לנו לחשוב ככה, אבל אין ספק שהקדימון – שמדגים את יכולות התעופה והקרב האווירי של איש הברזל, מגניב מאוד. המשחק עצמו, אגב, יגיע לאקס-בוקס 360, ווי, המחשב האישי, PS3, PSP וה-PS2 קרוב למועד יציאתו לאקרנים של הסרט, במאי הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

Lost Planet: Colonies

אם מעולם לא שמעתם על Lost Planet, חבל. מדובר במשחק פעולה חביב מאוד של חברת Capcom, אך גרסאת האקס-בוקס 360 שלו טובה הרבה יותר מהגרסאות שהגיעו לפלייסטיישן 3 ולמחשב האישי. הציון הממוצע של המשחק ב-Gamerankings עומד על כ-79 לאקס-בוקס, כ-69 ל-PS3 וכ-67 למחשב האישי. אבל לא על הציונים באנו לדבר, אלא על הטריילר והמשחק לכבודו הוא מושק.

הטריילר החדש מגיע לכבות השקתו הקרבה של Lost Planet: Colonies, גרסה מורחבת של המשחק המקורי שתגיע לאקס-בוקס 360 ולמחשב האישי במאי הקרוב. הגרסה הזו תכלול מספר שינויים, ואחד מהם הוא היכולת לשחק באינטרנט נגד יריבים שמשתמשים בפלטפורמה אחרת. זאת אומרת ששחקני האקס-בוקס 360 יוכלו להתחרות בשחקני ה-PC שמנויים לשירות Games For Windows – Live. וזה אמנם לא המשחק הראשון שעושה משהו כזה, אך יש מעט מדי מהם בשוק כיום.

Elefunk

אם יש חיה אחת מקופחת בעולם משחקי המחשב – כזו שצריכה להשתתף בכמה שיותר מהם אך כמעט ולא מקבלת זמן מסך, זהו הפיל. ברצינות, אתם חייבים להודות שמדובר בחיה מגניבה מאוד, ואסתטית מאוד, שיכולה להחזיק על כתפיה הרחבות משחק גדול. אבל לא, מישהו החליט שלפילים לא מגיע, וכולנו סובלים מזה.

אך לא עוד, Elefunk – משחק חדש שמגיע ל-Playstation Network- שירות הורדת התוכן של פלייסטיישן 3, מתמקד כולו בפילים. המטרה במשחק הפאזל היא לבנות גשרים שיעזרו לגיבור שלנו, פיל בכל מי-יודע-כמה אבריו, להציל את העדר שלו ולהובילו לחוף מבטחים. אך בניית גשרים היא לא עסק פשוט – צריך להתחשב במשקל הפילים ובשטח עליו הגשר נבנה. וכאן בדיוק נכנס הקטע של הפאזל. המשחק אף כולל אפשרויות מקוונות שתאפשרנה לכם להתחרות בבוני גשרים אחרים ולהציל את הפילים גם דרך האינטרנט.

  • עוד באותו נושא:
  • טריילרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully