וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיס של לנדברג וטל

דידי חנוך

24.3.2008 / 11:40

שירות פירוורד מייל חדש מחליף את הכתובת במספר. אחד מהמצטרפים לשירות יזכה ב-10 אחוז מהחברה

מנכ"ל אידיאולוגי'ק ינון לנדברג ומנכ"ל סאצ'י אינטראקטיב דורון טל משיקים היום חברה חדשה שמוכרת שירות פירוורד מייל. משתמשים בשירות יקבלו מספרים במקום כתובת מייל "רגילה", וכתובותיהם יהיו בשם המתחם 1500co.il.

שירות כולל פירוורד לעד שלוש כתובות שונות, סינון ספאם ואנטי וירוס. עלות השירות: 10 ש"ח לחודש, בהתחייבות לשנה. בחברה מדברים גם על שירותים נוספים כגון Fax2mail (שירות שניתן על ידי מספר חברות).

מסדרים

ב-1500 לא מוכרים את השירות שלהם בזכות הייחוד שלו. זה טוב, מכיוון שאין בו שום דבר ייחודי. כל אחד יכול לפתוח כתובת מייל שבה מספרים במקום אותיות. ובשוק כבר מספר חברות שמעניקות פירוורד מיילים, וחסימת ספאם, בחינם.

אז איך כן מוכרים אותו? בהגרלה כמובן. למעשה, מצטרפים לשירות במשך שלושה החודשים הראשונים לקיומו קונים מקבילה אינטרנטית כרטיס לוטו. מה הפרס לזוכה? 10 אחוז מהחברה.

זה השלב שבו כל לקוח פוטנציאלי יכול להתחיל להתחבט: אם החברה תצליח, 10 האחוז יהיו שווים יותר, אבל גם יהיו יותר משתמשים והסיכוי לזכות יורד. אם החברה תיכשל, 10 האחוזים לא יהיו שווים הרבה, אבל הסיכוי לזכות משתפר בהרבה.

בשורה התחתונה, מדובר כאן במוצר שנותן בכסף מה שאחרים נותנים בחינם. מוצר ששיווקו בהגרלה, מזכיר את המוצרים שמשווקים בשיטת הפירמידה, שם עיקר התמריץ הוא לא איכות המוצרים, כי אם האפשרות להרוויח כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully