וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: MW2

דידי חנוך

10.4.2008 / 2:05

שעון יד שהוא טלפון/נגן/מצלמה כבר אינו חידוש. אבל כאן מדובר בשעון / טלפון / נגן / מצלמה שהוא גם יפה

סקרנו כאן במדור מספר שעוני יד שהם גם טלפונים סלולריים ו/או נגנים. לכולם היתה תכונה משותפת אחת: הם היו מכוערים. שמא נאמר, מכוערים מאד. נאמר גם: מסורבלים מאד. ומכוערים, אסור לשכוח כמה הם היו מכוערים.

לכן שמחנו כל כך לראות את MW2 של חברת Van Der Led, שעון יד רב תכונות - טלפון סלולרי (לא דור 3), נגן מוזיקה ווידאו עם מסך מגע, רדיו, רשמקול, מצלמה 1.3 מגפיקסל - מגיע עם אבזור סביר פלוס - אזניות בלוטות' סטריאופוניות, כרטיס זיכרון בנפח גיגה - וגם, ואולי בעיקר: יפה.

נגן מוזיקה יכול להיות מכוער. הוא ממילא נמצא בכיס רוב הזמן. אבל שעון יד צריך להיות יפה. או לפחות להתאים לסטייל של מי שעונד אותו. וכפי שניתן לראות בתמונות - לפחות אם הטעם שלכם דומה במשהו לשלנו - MW2 הוא מכשיר יפה לאללה.

כמובן, הוא חולק את החסרונות של רוב המכשירים בקטגוריה שלו. זה שעון יד שצריך לשים במטען בסוף היום. ואם אתם מדברים הרבה - או מנגנים הרבה - כנראה שגם לפני סוף היום. וזה מבאס. ומוצרים יפים עולים יותר, כך שלא ממש מפתיע לגלות ש-MW2 עולה 471 דולרים. מבחינתנו, הוא חשוב פחות כמוצר בפני עצמו, ויותר כקריאת תיגר ליצרנים האחרים של שעונים משוחחים.

  • עוד באותו נושא:
  • mw2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully