וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוני נגד סוני

4.5.2008 / 9:09

פלייסטיישן 2 או פלייסטיישן 3? מה כדאי להחזיק בבית היום? שתי דיעות, והחלטה אחת: שלכם

ברוכים הבאים לטורניר הקונסולות הגדול של וואלה! מחשבים. השבוע תוכלו לבחור בין הקונסולה הנוכחית של סוני לקודמתה. בשבוע הבא, נינטנדו נגד מיקרוסופט. יהיה חם. הסוגיה: ברגע זה, מה הקונסולה שהכי כדאי להחזיק בבית?

PlayStation 2

לפני שיצאה לשוק, אמרו אנשי סוני שפלייסטיישן 2 תשנה את חווית המשחק שלנו לחלוטין, והתהדרו במעבד ה-Emotion. בסופו של דבר, לא קיבלנו מהפכה גדולה, אבל כן קיבלנו את אחת הקונסולות המוצלחות ביותר אי פעם.

כיום, יותר מ-7 שנים לאחר שהושקה, יש לפלייסטיישן 2 ספריה עצומה בגודלה של משחקים טובים מכל ז'אנר אפשרי. אם על הפלייסטיישן 3 ניתן לספור את מספר משחקי החובה על יד אחת, במקרה של ה-PS2 תצטרכו לא מעט ידיים, עדיף כאלה של אנשים שנולדו עם 6-7 אצבעות על כל יד. והקונסולה עוד לא מתה - יותר מ-100 מיליון יחידות שנמכרו מבטיחים כי בשנה-שנתיים הקרובות עוד ייצאו משחקים חדשים לפלייסטיישן 2.

ויש גם את סוגיית המחיר. ה-PS3 עולה כמה אלפי שקלים, ובשביל ליהנות ממנה כראוי אתם גם צריכים טלוויזיה שתומכת בשידורי HD. הפלייסטיישן 2 עולה פחות מ-1000 שקל, קומפקטית הרבה יותר ומשחקיה זולים מאוד ביחס למשחקי ה-PS3. המחיר והספריה העצומה הם אלה שבעקבותיהם אתם צריכים להצביע נכון, להצביע לפלייסטיישן 2.

PlayStation 3

כשאבי הפלייסטיישן, קן קוטראגי, אמר שאנשים צריכים לרצות לעבוד יותר בשביל שיהיה להם כסף לקנות את הפלייסטיישן 3, הוא לא העריך את השוק נכונה. אבל עכשיו, כשמחיר הקונסולה כבר ירד, והפוטנציאל שלה מתחיל להתברר, אפשר כבר להתקדם.

ה-PS3 היא לא רק מכונת משחקים משוכללת, אלא גם נגן הבלו-ריי הטוב ביותר, ובלו-ריי הוא הפורמט המנצח במלחמת יורשי ה-DVD. הוסיפו לכך גם קישוריות אלחוטית, יכולת לנגן קבצי DivX ושימוש משכיל ברשת האינטרנט, וקיבלתם מכונה בידורית לסלון נטול הכבלים (שלטים אלחוטיים, אחרי הכל) שתתממשק בצורה נהדרת עם הטלוויזיה החדשה התומכת בשידורי HD שקניתם לכבוד יורו 2008.

אבל בתכל'ס, הסיבה האמיתית לבחור ב-PS3 היא שזהו העתיד. מחזור החיים של הפלייסטיישן 2 מגיע לקיצו, ורבים מהמשחקים המעניינים ביותר השנה כבר לא יגיעו לקונסולה. אז מה אם כל המשחקים יקרים ורק מעטים מהם מעניינים, אם המעניינים הם כותרים דוגמת GTA IV ומטאל גיר סוליד 4. ניקו בליק וסוליד סנייק דורשים שתצביעו ל-PS3!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully